بزرگترین آزمون استخدامی وزارت بهداشت ۲۸ مهرماه در ایلام برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۱۱۲۶۴۸۰
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۴ 15 September 2023

به گزارش تابناک ایلام، خلیل شوهانی معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: ثبت نام بزرگترین آزمون استخدامی وزارت بهداشت در ایلام، از روز گذشته آغاز شده و تا ۳۱ شهریور ماه ادامه دارد و همچنین ۲۸ مهرماه به عنوان روز برگزاری این آزمون اعلام شده است.

وی افزود: در این آزمون ۶۶۹ نفر در رشته‌های مختلف از طریق آزمون کتبی و ارزیابی تکمیلی به صورت پیمانی در دانشگاه علوم پزشکی ایلام استخدام خواهند شد.

شوهانی عنوان کرد: بر اساس تصمیم‌گیری صورت گرفته افراد پذیرفته شده در بیمارستان‌های جدید رازی ایلام و شهدا ملکشاهی، امام خمینی (ره) ، آیت‌الله طالقانی (ره)، اورژانس‌های پیش بیمارستانی و نیز مراکز بهداشتی درمانی شهرستان‌های مهران، آبدانان و دره‌شهر استخدام خواهند شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی ایلام، تصریح کرد: علاوه بر این مجوز، ۴۶ نفر مختص پذیرش بهورزی بوده که تا پایان سال جاری به صورت جداگانه انجام خواهد گرفت تا جمع استخدامی‌های این دانشگاه به ۷۱۵ نفر برسد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، ایثارگری، بومی بودن، حمایت از قانون جوانی جمعیت و نیز امتیازات ویژه ایام مبارزه با بیماری کرونا در آزمون مذکور به عنوان برخی از امتیازاتی هستند که اعمال خواهند شد. /ع

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار