مدیرکل کمیته امداد استان کرمان از برگزاری «شور عاطفه‌ها» با شعار آینده ساز باشیم ، تا ۱۵ مهر در استان کرمان همزمان با سراسر کشور خبر داد و گفت: پایگاه‌های فیزیکی شور عاطفه‌ها، هفته اول و دوم مهرماه به‌صورت نمادین در مدارس سراسر استان برپا خواهد شد.
کد خبر: ۱۱۲۶۲۶۹
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۲ 13 September 2023

به گزارش تابناک کرمان و به نقل از خبرگزاری فارس، ناصر عسکری‌نژاد اظهار کرد: در راستای توسعه فرهنگ انفاق و نیکوکاری و گسترش سنت‌های حسنه اسلامی، هرساله در آستانه سال تحصیلی جدید به‌منظور ایجاد زمینه حضور و مشارکت نیکوکاران و خیران برای کمک به دانش‌آموزان نیازمند، مراسم ملی شور عاطفه‌ها در قالب پویش تأمین مایحتاج تحصیلی دانش‌آموزان بی‌بضاعت و با شعار آینده ساز باشیم برگزار می‌شود.

وی عنوان داشت: امسال شور عاطفه‌ها از ۱۵ مردادماه شروع شد و به مدت ۲ ماه ادامه دارد که پایگاه‌های فیزیکی شور عاطفه‌ها هفته اول و دوم مهرماه در میعادگاه‌های نماز جمعه و مدارس استان برپا خواهد شد.

عسکری‌نژاد افزود: ۶۰ پایگاه امدادی، ۴۲۰ مرکز نیکوکاری، ۴۰ پایگاه سیار و ۳۷مدرسه آماده برگزاری مراسم «شور عاطفه‌ها» در استان کرمان هستند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مردم نیک‌اندیش استان علاوه بر مراجعه حضوری به پایگاه‌های ثابت و سیار و مراکز نیکوکاری این نهاد می‌توانند مساعدت‌های خود را جهت کمک به دانش‌آموزان نیازمند از طریق کد دستوری #۰۳۴*۸۸۷۷* و یا شماره کارت مجازی ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۴۶۱ نزد کمیته امداد واریز کنند.

برچسب ها: کرمان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار