افتتاح دوره آموزشی توانمند سازی مربیان تربیتی ، مشاوران و معاونین پرورشی مدارس استان گیلان به میزبانی آموزش و پرورش چابکسر برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۲۶۱۱۰
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۱ 12 September 2023

افتتاح دوره آموزشی توانمند سازی مربیان تربیتی ، مشاوران و معاونین پرورشی مدارس استان گیلان به میزبانی آموزش و پرورش چابکسر برگزار شد.افتتاح دوره آموزشی توانمند سازی مربیان تربیتی ، مشاوران و معاونین پرورشی مدارس استان گیلان به میزبانی آموزش و پرورش چابکسر برگزار شد.افتتاح دوره آموزشی توانمند سازی مربیان تربیتی ، مشاوران و معاونین پرورشی مدارس استان گیلان به میزبانی آموزش و پرورش چابکسر برگزار شد.

به گزارش تابناک گیلان افتتاح دوره آموزشی توانمند سازی مربیان تربیتی ، مشاوران و معاونین پرورشی مدارس استان گیلان به میزبانی آموزش و پرورش چابکسر برگزار شد.
این دوره سه روزه توانمند سازی سپهر دانش و معرفت در محل اردوگاه هفت تیر رامسر با همکاری اداره آموزش و پرورش چابکسر با حضور مدرسان برجسته استان گیلان و350شرکت کننده از 34 منطقه برگزار می شود .
امیر تجلی نیا –مدیرکل امور تربیتی ، مشاوره ، مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه مشاوران در مدارس نقش مهم و تاثیر گذاری در کمک به دانش آموزان دارند و اجرای این دوره ها در کمک به پیشگیری از آسیب های اجتماعی در بین جامعه هدف ، سازنده خواهد بود .
حسن پیر اولیا – معاونت پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان با حضور در جمع مشاوران و مربیان با اشاره به آمار آسیب های اجتماعی و ر فتار های پرخطر در بین دانش آموزان و نوجوانان خاطر نشان کرد : پیشگیری و کاهش آسیبها در گرو تعامل همه جانبه بین خانواده و مدرسه می باشد .
رضا محمد جانی – رئیس اداره آموزش و پرورش اظهار داشت : مربیان و مشاوران و معاونین پرورشی از موثر ترین بنیان های ر شد و تعالی و پیشرفت دانش آموزان در مدارس هستند قطعاً نقش و اثرگذاری بسیار بالایی در ایجاد زمینه مناسب و مطلوب برای فرآیند تعلیم و تربیت و انتقال با کیفیت مفاهیم آموزشی و پرورشی به دانش آموز ان دارند.
با توجه به شرایطی که پس از دوره کرونا ایجاد شد و بحث استفاده از گوشی های هوشمند و فضای مجازی و عدم کنترل و نظارت و استفاده از این ابزارها در جامعه شاهد رشد چشمگیر آسیب های اجتماعی بودیم ، اکنون وظیفه ما اینست جهت پیشگیری و رفع آسیب های اجتماعی اقدام نماییم و نشاط و شادابی را به دانش آموزان و محیط مدارس تزریق کنیم چرا که در محیط شاداب دانش اموزان در همه ابعاد وجودی رشد و پیشرفت می کنند، قطعا مربیان توانمند و با انگیزه و آشنا به مسائل روز مخاطب و زیست بوم جدید می توانند با ارائه یک الگوی جذاب و مو ثر تاثیر خود را در موقعیت های مختلف تربیتی چندین بر ابر نشان دهند لذا این دوره های آموزشی می تواند منجر به هم افزایی و انسجام در راستای اثرگذاری عملکرد بهتر مربیان و سپس دانش آموزان گردد.
گفتنی است در حاشیه این افتتاحیه برنامه مداحی و سخنرانی توسط امام جمعه چابکسر و اجرای گروه سرود توسط دانش آموزان و تئاتر و .... انجام گرفت .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار