فرماندار شاهرود گفت: همکاری دستگاه‌های اجرایی عضو ستاد خدمات سفر این شهرستان سبب شده است تا ماندگاری مسافران در این شهرستان افزایش یابد و تصادفات جاده‌ای کاهش پیدا کند.
کد خبر: ۱۱۲۶۰۳۷
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۸ 12 September 2023

به گزارش تابناک سمنان و به نقل از خبرگزاری فارس، ابوطالب جلالی، فرماندار شاهرود ظهر امروز در سیزدهمین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر به مسافران و زائران شهرستان شاهرود اظهار کرد: موضوع مدیریت بازگشت سفر زائران و ارائه خدمات به زوار به‌طور جدی از سوی این ستاد خدمات سفر این شهرستان نیز در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: نظارت و گشت‌های مشترک نظارتی به ویژه در زمینه تنظیم بازار باید بیشتر از گذشته در دستور کار اعضای ستاد قرار گرفته است و تا پایان شهریورماه این نظارت‌ها به‌طور مداوم ادامه داشته باشد.

فرماندار شاهرود با بیان اینکه همکاری دستگاه‌های اجرایی عضو ستاد خدمات سفر این شهرستان سبب شده است تا ماندگاری مسافران در این شهرستان افزایش یافته و تصادفات جاده‌ای کاهش یابد، بر لزوم نظارت بیشتر بر تفرج‌گاه‌ها و پارک‌ها توسط شهرداری‌های شهرستان تأکید کرد.

نظارت مستمر بر تأسیسات گردشگری شاهرود

مرتضی نظری، رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان شاهرود نیز در این جلسه اظهار کرد: با توجه به آغاز سفر‌ها در ایام شهادت حضرت رسول اکرم (ص)، امام حسن (ع) و امام رضا (ع) و افزایش حجم سفر‌ها به سمت خراسان رضوی و از سویی بازگشت زائران کربلا به این شهرستان، خدمت‌رسانی مطلوب و برنامه‌ریزی برای رسیدن به این امر اولویت نخست اداره میراث فرهنگی شهرستان شاهرود است.

وی افزود: این جلسه به‌منظور هماهنگی اعضای ستاد اجرایی خدمات سفر با هدف برنامه‌ریزی برای برگشت زوار حسینی و ماندگاری مسافران در شهرستان و کاهش تصادفات برگزار شده است.

نظری افزود: نظارت‌ها بر تأسیسات گردشگری، مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین‌راهی، سرویس‌های بهداشتی بین‌راهی با هدف اجرای کامل شیوه‌های بهداشتی، رعایت نرخ‌نامه‌ها و دستورالعمل‌ها، بررسی نحوه ارائه خدمات و رعایت ضوابط و مقررات مربوطه برای فراهم آوردن زمینه سفری ایمن برای مسافران و زائران در شهرستان شاهرود به صورت مداوم انجام می‌شود.

برچسب ها: سمنان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار