مدیر کل کمیته امداد استان مازندران گفت: ۴۸۰ مرکز نیکوکاری در محله‌ها فعال هستند و از باب عدالت اجتماعی امسال توزیع مایحتاج دانش آموزان نیازمند از محله و مدرسه انجام می‌شود.
کد خبر: ۱۱۲۵۹۸۵
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۰ 12 September 2023

به گزارش تابناک مازندران، میثم معافی در حاشیه توزیع بسته های مایحتاج دانش آموزای در مرکز نیکوکاری خِیراَندیشان آمل اظهار داشت: جشن عاطفه‌ها از ۱۵ شهریور شروع شده تا ۵ مهر ماه ادامه خواهد داشت.

 

توزیع مایحتاج تحصیلی دانش‌آموزان از طریق مراکز نیکوکاری محلات و مدارس  

وی با اشاره به اینکه دانش‌آموزان آینده سازان ایران هستند افزود: امسال جشن عاطفه‌ها با پویش "آینده ساز باشیم" در تمام کشور در حال برگزاری است‌

مدیرکل کمیته امداد مازندران گفت: با توجه به اینکه امسال پویش های نذر قربانی، به عشق علی، اطعام و احسان حسینی بیش از ۱۴۰ درصد رشد داشته است پیش‌بینی می‌شود از طریق شبکه خِیر و احسان مردمی ۴۰ میلیارد تومان برای کمک به ۱۶۵۰۰ دانش‌آموز تحت حمایت جمع‌آوری شود.

معافی با اشاره به توزیع ۳۰۰ بسته مایحتاج تحصیلی دانش آموزان توسط مرکز نیکوکاری خِیراَندیشان آمل گفت: ۴۸۰ مرکز نیکوکاری در محله‌ها فعال هستند و از باب عدالت اجتماعی امسال توزیع مایحتاج دانش آموزان نیازمند از محله و مدرسه انجام می‌شود.

وی بیان داشت: این پویش در مَیادین و معابر اصلی شهر در هفته آخر شهریور ماه و همچنین در ۳۱ شهریور ماه در مصلی‌های نماز جمعه استان مازندران و در مدارس در هفته اول مهر ماه برگزار خواهد شد.

مدیر کل کمیته امداد مازندران با دعوت از همه خَیِّران و مردم نیک‌اندیش استان مازندران بیان داشت: خَیِّران و مردم شریف استان می‌توانند از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۱۵۰۵ و کد دستوری *۸۸۷۷*۰۱۱# مبالغ مورد نظر خود را واریز نمایند.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار