امام جمعه شیراز گفت : با بیان این که رهبر معظم انقلاب ، جهاد تبیین را واجب فوری اعلام داشته اند گفت: دشمن برای منحرف کردن جامعه اسلامی به میدان آمده و ما نباید در مقابل آن‌ها کوتاه بیاییم .
کد خبر: ۱۱۲۵۳۰۶
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۰ 09 September 2023

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: آیت الله دژکام نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز در خطبه‌های نماز  با تقدیر از حرکت عظیم ملت ایران ودلدادگان امام حسین علیه السلام در مراسم اربعین گفت: امروز حرکت جهادی اربعین برای بیمه کردن امت اسلامی در مقابل شر دشمنان نقش موثر و کلیدی ایفا می‌کند .

آیت الله دژکام با بیان این که رهبر معظم انقلاب ، جهاد تبیین را واجب فوری اعلام داشته اند گفت: دشمن برای منحرف کردن جامعه اسلامی به میدان آمده و ما نباید در مقابل آن‌ها کوتاه بیاییم .

امام جمعه شیراز افزود : دشمن ،امروز از فضای مجازی برای گمراه کردن جوانان استفاده می‌کند و در تلاش است تا حقایق اسلامی را تحریف کند .

وی افزود: علما، حوزه‌های علمیه، مراکز علمی و دلسوزان اسلام و انقلاب نباید بگذارند دشمنان به هدف خود برسند .

خطیب نماز جمعه شیراز به نقش امامت در حفظ مرز‌های اسلامی مسلمانان اشاره کرد و افزود: عزت و سربلندی مسلمانان و مومنان به امامت است چراکه هر جا دشمن توانسته بر مسلمان فائق آید و آن‌ها را گرفتار استعمار کند ناشی از نداشتن امامت و رهبر بوده است .
وی ادامه داد : دشمنان در طول دویست سال به ایران حمله کردند و بخش زیادی از این کشور را جدا کردند، اما از روزی که در این کشور حکومت اسلامی ایجاد شد و امام و رهبری به میدان آمدند در طول هشت سال دفاع مقدس، دشمن حتی یک وجب از خاک میهن را نتوانست جدا کند.
آیت الله دژکام در ادامه به حمایت رهبرمعظم انقلاب از دولت اشاره کرد و افزود: حرکت به سمت تولید امری است که مقام معظم رهبری چندین سال است بر روی آن تاکید دارند و در دولت سیزدهم این حرکت قوی به خوبی پیش رفته و باید تداوم داشته باشد و مردم هم بایستی صبر داشته باشند تا نتیجه اقدامات صورت گرفته ، منجر به گشایش‌های اقتصادی شود.


آیت الله دژکام با بیان این که هدف دشمن تنزل اهداف انقلاب اسلامی و جلوگیری از رسیدن کشور به هدف اصلی است، گفت: هدف اصلی کشور ایجاد تمدن نوین اسلامی وتشکیل حکومت جهانی اسلامی و زمینه سازی ظهور امام عصر (عج) است .

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار