مدیراجرایی موکب هیات رزمندگان ایجرود با بیان اینکه به طور میانگین این موکب روزانه به ۵ هزار زائر ارایه خدمت می‌کند، گفت: موکب هیات رزمندگان ایجرود با همکاری ۱۷ گروه 12 نفره از اهالی منطقه به زائرانی اربعین حسینی خدمت‌رسانی می‌کنند.
کد خبر: ۱۱۲۴۸۶۵
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۵ 05 September 2023

به گزارش تابناک زنجان و به نقل از فارس، احمد حیدری با بیان اینکه این موکب ۱۲ سال است که به طور رسمی در ایام اربعین به زائران اربعین حسینی خدمات ارایه می‌کند، اظهارداشت: موکب هیات رزمندگان ایجرود از اول شهریورماه تا ۱۷ همین ماه به صورت ۲۴ ساعته دایر است.

مدیراجرایی موکب هیات رزمندگان ایجرود از پذیرایی و اسکان زائران اربعین حسینی توسط این موکب در ایجرود خبر داد و گفت: موکب هیات رزمندگان ایجرود با همکاری ۱۷ گروه ۱۲ نفره از اهالی منطقه به زائرانی اربعین خدمت‌رسانی می‌کنند.



وی با بیان اینکه به طور میانگین موکب هیات رزمندگان ایجرود روزانه به ۵ هزار نفر ارایه خدمت می‌کند، افزود: در این موکب علاوه‌بر اسکان و پذیرایی، کار‌های فرهنگی هم به زائران ارایه می‌شود.

حیدری با بیان اینکه طرح نائب‌الزیاره شهدا، دفترچه راهنمایی زائر، نقشه عراق، زیارت عاشورا و... از جمله کار‌های فرهنگی این موکب است، ادامه داد: ما میزبان زائران اربعین حسینی از استان‌های اردبیل، قزوین، تهران و گیلان و استان زنجان هستیم.



مدیراجرایی موکب هیات رزمندگان ایجرود با یادآوری اینکه این موکب میزبان زائران اربعین حسینی از کشور آذربایجان هم بود، گفت: این موکب هر سال با محوریت مردم برپا می‌شود و نیز خیران نیک‌اندیش در ارایه خدمت به زائران و تامین اقلام مشارکت می‌کنند.



وی با بیان اینکه ۵ روز مانده به روز اربعین حسینی در این موکب ۵ شب مراسم سخنرانی و مداحی و جهادتبیین برگزار می‌شود، ادامه داد: طی مدت فعالیت این موکب در ایام اربعین نماز جماعت توسط روحانی که اهل قم است اقامه می‌شود.

حیدری با اشاره به مراسم ویژه این موکب در روز اربعین حسینی اضافه کرد: در روز اربعین حسینی مردم منطقه در قالب راهپیمایی جاماندگان اربعین حسینی در محل این موکب حضور پیدا می‌کنند و به عزاداری می‌پردازند ضمن اینکه این موکب از همه جاماندگان اربعین حسینی در این روز پذیرایی می‌کند.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار