مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان با بیان اینکه اولویت ما سازمان‌دهی نیروی انسانی است، گفت: باید با مدیریت منابع و اداره علمی امور محوله بیشترین بهره‌وری حاصل و از هدر رفت سرمایه‌های مادی مجموعه جلوگیری شود.
کد خبر: ۱۱۲۴۸۴۱
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۲ 05 September 2023

به گزارش تابناک سمنان و به نقل از خبرگزاری فارس، سیدجمال وزیری محبوب، مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان ظهر امروز در جلسه شورای معاونان اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان ضمن اشاره به حادثه غم‌بار معدن طزره شهرستان دامغان که باعث از دست دادن تعدادی از هم استانی‌های عزیز شد، خطاب به مسؤولان ستادی اظهار کرد: جهت دلجویی از خانواده محترمشان و پیگیری امور آموزشی و مرتبط با تحصیل فرزندان آنان اقدامات لازم را مبذول دارند.

وی با اشاره به حرکت عظیم پیاده‌روی اربعین خاطرنشان کرد: کربلا یک درس‌نامه است و بر همین اساس باید به آن تأسی کرد و سعی کنیم همواره در مسیر زندگی حسینی حرکت کنیم؛ چراکه کربلا به‌رغم اینکه کوتاه‌ترین انقلاب جهان است، اما ماندگارترین و تأثیرگذارترین واقعه محسوب می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان با بیان اینکه استان سمنان واجد جامعه نخبگان است و باید در همین راستا در جهت شکوفایی اقدام کرد، تأکید کرد: پیگیری تحقق مطالبات استانی و ارتباط مؤثر و مستمر با مجموعه وزارت برای ارتقای شاخص‌ها نیز ضروری است و همچنین باید از ظرفیت فرهنگیان استان سمنان و تشکل‌های فعال نهایت استفاده را داشته باشیم.

وزیری با تأکید بر اینکه اولویت ما سازمان‌دهی نیروی انسانی است و باید با مدیریت منابع و اداره علمی امور محوله بیشترین بهره‌وری حاصل و از هدر رفت سرمایه‌های مادی مجموعه جلوگیری شود، افزود: با نصب‌العین قرار دادن مبحث شایسته‌سالاری استفاده از عوامل بر اساس توانمندی‌ها رقم بخورد و از فرصت‌ها نیز نهایت بهره را داشته باشیم تا به بازدهی و کیفیت مطلوب دست یابیم.

وی اظهار کرد: در عصری قرار داریم که در ابعاد مختلف دچار تهاجم هستیم و مهم‌ترین جبهه که به نوعی دفاع از ارزش‌ها و رسالت مشترک همکاران ماست، جبهه جنگ نرم است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان عنوان کرد: مدرسه می‌تواند سنگر دفاع در برابر جنون تکنولوژی باشد و سنگر جهانی را تسخیر کند و به همین جهت باید از مکتب فرماندهان این جبهه نظیر شهید مطهری و شهید سلیمانی‌ها بیشتر تأثیر گرفت و با برنامه‌ریزی درست، دانش‌آموزان، تحت تعلیم مبتنی بر هویت اسلامی و ایرانی قرار گیرند که البته لازمه آن حفظ و بهبود شأنیت معلمان است.

وزیری خطاب به اعضای شورای معاونان تأکید کرد: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، بیانیه گام دوم انقلاب، نقشه جامع علمی کشور و منویات مقام معظم رهبری در تمامی برنامه‌ها سرلوحه کار ما باشند و ضمن تدوین برنامه عملیاتی زمان‌بندی شده مقدمات تحول بیشتر را در سنگر تعلیم و تربیت استان سمنان در سال تحصیلی جدید فراهم کنیم.

برچسب ها: سمنان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار