دبیر ستاد دهه آخر صفر در نشست خبری دهه پایانی صفر گفت: طی سال‌های اخیر شاهد مهمان نوازی مردم در تمامی ایام به ویژه در ایام پیک زائر بوده ایم؛ یکی از طرح هایی که با مشارکت مردم مهمان‌نواز مشهد برگزار می‌شود طرح هر محله یک زائرسرا ست که در آن از ظرفیت های مردمی و مساجد برای اسکان زائرین استفاده می‌شود.
کد خبر: ۱۱۲۴۷۲۴
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۹ 05 September 2023

به گزارش تابناک رضوی، جلیل بامشکی با بیان این مطلب اظهار کرد: شروع عملیات اجرایی این ستاد از روز اربعین و با برنامه جاماندگان اربعین آغاز می‌شود.

بامشکی تاکید کرد: یکی از نیازهای اصلی زایرین در ایام پایانی صفر و زمان حضور زائرین در مشهد موضوع اسکان است که دستگاه‌ها و گروه‌های مختلف با رویکردهای مختلف از جمله اسکان فرهنگیان در مدارس، اسکان رسمی در مراکز اقامتی، اسکان اضطراری در مراکز اسکان موقت شهرداری و همچنین اسکان‌ مردمی در منازل و مساجد و هیات‌ها در این حوزه به ارائه خدمت می‌‌پردازند.

وی افزود: چهارشنبه این برنامه از میدان ۱۵ خرداد تا حرم مطهر از ساعت ۸ صبح تا ۲۰ برگزار خواهد شد. در طول این مسیر ۱۱۰ غرفه وموکب راه‌اندازی می‌شود که خدمات مختلف ارائه می‌شود.

دبیر ستاد دهه آخر سفر یادآور شد: برای سهولت حضور شهروندان پارکینگ پایانه و مسیر BRT رایگان خواهد بود. همچنین در مسیر میدان ۱۵ خرداد اتوبوس نیز تقویت خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: ۴ موکب محوری نیز نسبت به اجرای برنامه‌هایی همچون چهارپایه خوانی نیز در نظر گرفته شده است.

کتایون حسینی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار