سرپرست فرمانداری رودسر
سرپرست فرمانداری رودسر محرومیت زدایی را یکی از نیازها و اولویت های اصلی شهرستان رودسر خواند و گفت:برای پاک کردن غبار محرومیت به ویژه در روستاهای اشکورات نیازمند انسجام و یکپارچگی و هم افزایی همه جانبه مسؤولان ،گروه های جهادی ، بسیج و مردم هستیم.
کد خبر: ۱۱۲۴۶۸۸
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۱ 04 September 2023

به گزارش تابناک گیلان از رودسر؛ دکترمحمد حیدری روز یکشنبه در جلسه قرارگاه محرومیت زدایی در سالن اجتماعات فرمانداری رودسر با اشاره به اینکه یکی از مباحث مهم جمهوری اسلامی اولویت قرار دادن مناطق محروم برای عمران و آبادانی است،اظهار کرد: دستگاه‌های اجرایی باید با جدیت و اهتمام ویژه در خدمات‌رسانی به مناطق محروم عمل کنند و مردم را در این امر مشارکت دهند.
وی محرومیت زدایی را یکی از نیازها و اولویت های اصلی شهرستان رودسر خواند و افزود:برای پاک کردن غبار محرومیت به ویژه در روستاهای اشکورات نیازمند انسجام و یکپارچگی و هم افزایی همه جانبه مسؤولان ،گروه های جهادی ، بسیج و مردم هستیم.
️نماینده عالی دولت در شهرستان رودسر با تاکید بر لزوم اجرایی کردن رویکرد دولت در محرومیت زدایی تصریح کرد:برای عمران و آبادانی در روستاها نیازمندیم تا از همه توان ، امکانات و ظرفیت های شهرستان برای رفع محرومیت استفاده کنیم.
گفتنی است که در این جلسه محرومیت ها ،موانع و مشکلات روستاهای اشکورات مورد بررسی قرار گرفت

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار