وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بابیان اینکه انجام اقدامات پیشگیرانه حوادث در محیط کاری سخت مانند معادن الزامی است، گفت: شعار اول ایمنی بعد کار در معدن طزره دامغان عملیاتی شود.
کد خبر: ۱۱۲۴۶۴۵
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۹ 04 September 2023

به گزارش تابناک سمنان و به نقل از مهر، سید صولت مرتضوی ظهر دوشنبه در نشست هم اندیشی بررسی وقوع حادثه انفجار معدن رزمجاه طزره به میزبانی همین روستای محل حادثه ضمن بیان اینکه حادثه انفجار و جان باختن شش هموطن در این معدن باعث تأسف است، ابراز داشت: با توجه به اینکه این معدن سابقه حادثه و جان باختن دو نفر را در حادثه دیگر به خود دیده لذا برای اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از تکرار دفعه سوم این دست حوادث انجام شود.

وی ضمن بیان اینکه باید اقدامات استاندارد سازی محیط کاری به نحوی باشد که این حوادث تلخ را شاهد نباشیم، افزود: انتظار می‌رود در این مجموعه‌ها کار ایمنی با حساسیت، نظارت و دقت بیشتری توأم شود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بابیان اینکه علت دقیق و اصلی حادثه انفجار و ریزش معدن طزره دامغان باید صریح و روشن اعلام شود، ابراز داشت: علت‌یابی و تلاش برای رفع مشکل می‌تواند از وقوع این حوادث پیشگیری کند.

مرتضوی با تاکید بر اینکه شعار اول ایمنی بعد کار در معدن طزره دامغان باید عملیاتی شود، تصریح کرد: با انجام اقدامات لازم برای ایمن سازی محیط می‌توان شاهد این موضوع بود که از تکرار حوادث جلوگیری شود.

وی ضمن ابراز همدردی با خانواده‌های این شش عزیز جان باخته تاکید کرد: برای حفظ جان کارگران انجام اقدامات پیشگیرانه حوادث در محیط کاری سخت مانند معادن الزامی است.

برچسب ها: سمنان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار