رئیس کل دادگستری استان سمنان از تعطیلی موقت معدن رزمجاه طزره در دامغان خبر داد و گفت: تا زمان بررسی حادثه جان باختن شش معدنکار، این معدن تعطیل خواهد بود.
کد خبر: ۱۱۲۴۶۴۳
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۷ 04 September 2023

به گزارش تابناک سمنان، محمدجعفر عبداللهی، رئیس کل دادگستری استان سمنان در جمع خبرنگاران از تعطیلی موقت معدن رزمجاه طزره در دامغان خبر داد و اظهار کرد: این تعطیلی تا زمان رسیدگی به پرونده جان باختن شش کارگر ادامه دارد.

وی با بیان اینکه اطمینان از استانداردسازی و رعایت نکات ایمنی یکی از مسائلی است که در دوران تعطیلی معدن رزمجاه به آن پرداخته می‌شود، افزود: تا روشن نشدن علل وقوع این حادثه، این معدن تعطیل است.

رئیس کل دادگستری استان سمنان از پیگیری قصور در این حادثه نیز خبر داد و گفت: با بی‌توجهی و سهل‌انگاری و به خطر افتادن امنیت کارگران برخورد قانونی و بدون اغماض صورت می‌گیرد.

عبداللهی همچنین با بیان اینکه این اطمینان خاطر برای خانواده‌های شاغلان معدن وجود داشته باشد که دستگاه قضائی به حفظ امنیت جان و مال مردم حساسیت نشان می‌دهد، بیان کرد: از مسؤولان ذی‌صلاح می‌خواهیم تا با حضور نزد خانواده‌های جان‌باختگان تسلی خاطر بازماندگان باشند و اقدامات لازم را برای پرداخت به موقع دیه این افراد انجام دهند.

برچسب ها: سمنان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار