دبیر شورای پیشگیری از وقوع جرم استان البرز گفت: با هدف ارتقاء آگاهی‌های عمومی و حقوقی شهروندان از ابتدای سال جاری تعداد ۹۲۳۰۰  پیامک پیشگیرانه توسط معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان البرز به مخاطبان ارسال شد.
کد خبر: ۱۱۲۴۶۰۱
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۵ 04 September 2023
به گزارش «تابناک البرز» فرید نجف‌نیا گفت: مهمترین پیش‌نیازِ پیشگیری از جرایم و آسیب‌های اجتماعی، ارتقاء دانسته‌ها و آگاهی‌های شهروندان است و در جامعه‌ای که مردم آن آگاه‌تر باشند، آسیب‌پذیری افراد کمتر خواهد بود.
دبیر شورای پیشگیری از وقوع جرم استان البرز  افزود: "اطلاع‌رسانی پیامکی" به دلیل مزایای قابل توجهی که دارد، سال‌هاست در دستور کار این معاونت است و از ابتدای سال 1402 تاکنون، تعداد  92300 پیامک با هدف پیشگیری از جرایم و آسیب‌های اجتماعی توسط این معاونت به سیم کارت‌های فعال ارسال شده است.این مقام مسئول گفت که در گام اول، بانک جامع شماره تماس مخاطبان تشکیل شد و در گام بعد، تولید پیام‌های پیشگیرانه با توجه به شرایط مردم و جرایم و آسیب‌های اولویتی استان انجام پذیرفت.
نجف‌نیا با اشاره به اینکه پیامک‌ها به صورت هدفمند و متناسب با نیاز جامعه‌ مخاطب برای آن‌ها ارسال می‌شود متذکر شد: در نظر داریم به تناسب شغل افراد و نوع فعالیت‌هایی که انجام می‌دهند، ارسال پیامک‌ها را گسترش دهیم.
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان البرز گفت که با نظرسنجی‌های انجام شده، ارسال این پیامک‌ها بازخورد مثبت و مؤثری در بین شهروندان البرزی داشته است و بنا داریم تا پایان سال، حداقل 300000 پیامک آموزنده و پیشگیرانه به مخاطبان ارسال کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار