معاون امور فرهنگی و رسانه ای فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام ؛
معاون امور فرهنگی و رسانه ای فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام بیان داشت : آحاد جامعه از اخبار و وقایع رویداد عظیمی و مردمی اربعین بدون حضور و فعالیت رسانه ها آگاه نمی شوند و رسانه ها و خبرنگاران از ارکان اصلی مناسک اربعین به شمار می روند.
کد خبر: ۱۱۲۴۵۸۴
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۰ 04 September 2023

 به گزارش تابناک ایلام؛ محبی افزود : موکب فرهنگ و شهدای رسانه به صورت منظم و برای دومین سال متوالی با همکاری و همراهی استانداری ایلام فعالیت خبری دارد و تا برگشت کامل زائران این فعالیت ها استمرار خواهد داشت.

وی گفت : روزانه حدود ۲۰ نفر از خبرنگاران از ایلام در قالب قرارگاه رسانه ای توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به شهرستان مهران در سفر یک روزه اعزام می شوند .

محبی ادامه داد : 300 نفر روز خبرنگار از دوم شهریورماه  تاکنون به صورت آزاد یا در قالب قرارگاه رسانه ای اربعین اخبار مرتبط را پوشش می دهند.

وی گفت : این خبرنگاران شامل فعالان رسانه ای برخط چون خبرگزاری ها، پایگاه های خبری، هفته نامه های محلی و نمایندگی روزنامه های سراسری و منطقه ای است.

 معاون امور فرهنگی و رسانه ای فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام خاطرنشان کرد : اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام امکان رفت و آمد خبرنگاران به مهران را فراهم کرده و هدف این اداره کل کاهش مشکلات موجود برای سالهای آتی است./ع

 

بیشتر بخوانید:

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار