رئیس ستاد مرکزی اربعین شرکت ملی گاز ایران:
فرمانده بسیج و رئیس ستاد مرکزی اربعین شرکت ملی گاز ایران گفت: خدمات رسانی شرکت گاز ایلام در زمینه های مختلف به زائرین اربعین در اقصی نقاط این استان رضایت بخش است.
کد خبر: ۱۱۲۴۵۵۶
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۵ 04 September 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ یدالله رحمانی در بازدید از موکب های شرکت گاز استان ایلام با اشاره به اینکه زائران اربعین از خدمات دهی مناسب موکب‌های این شرکت رضایت دارند، اظهار داشت: در آستانه اربعین سید و سالار شهیدان که سیل ارداتمندان به اباعبدالله (ع) را راهی مسیر دلدادگی کرده، موکب ‌های این شرکت با خدمات رسانی به زائران، ارادت خود را به اهل بیت (ع) دوچندان کرده اند.

وی با بیان اینکه خدمت به زوار اربعین کمتر از زیارت نیست، افزود: در موکب شرکت گاز استان ایلام در شهرستان چرداول روزانه در ۲ وعده نهار و شام ۵ هزار پرس غذای گرم پخت و در بین زائران اربعین توزیع می شود.

رئیس ستاد مرکزی اربعین شرکت ملی گاز ایران تصریح کرد: علاوه بر این روزانه ۳ هزار پرس غذای دیگر توسط دیگر مواکب سطح شهرستان چرداول توزیع می شود که این موضوع باعث می شود زائران از بدو ورود به استان مورد پذیرایی قرار گیرند.

رحمانی ادامه داد: علاوه بر ارائه این خدمات، امکانات رفاهی همچون استراحتگاه مناسب و مجزا برای بانوان و آقایان و تهیه و تامین سیستم های سرمایشی، سرویس بهداشتی برای زائرین هم در مسیر رفت و هم برگشت در این موکب ها نیز فراهم‌ شده است.

وی در پایان تأکید کرد: با همکاری شرکت گاز استان ایلام روزانه بیش از یکهزارو و ۵۰۰ پرس غذای گرم نیز در موکب سه راهی جندالله صالح آباد پخت و در بین زائران اربعین توزیع می‌ شود./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار