بازدید مهندس آرنگ از موکب حاج قاسم سلیمانی استان گیلان-شهرستان آستانه اشرفیه در مرز "باشماق" استان کردستان
کد خبر: ۱۱۲۴۴۹۵
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۷ 03 September 2023

بازدید مهندس آرنگ از موکب حاج قاسم سلیمانی استان گیلان-شهرستان آستانه اشرفیه در مرزبازدید مهندس آرنگ از موکب حاج قاسم سلیمانی استان گیلان-شهرستان آستانه اشرفیه در مرز

مهندس خسرو آرنگ ؛ فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه با همراهی ؛ نماینده مردم آستانه اشرفیه و بندر کیاشهر در مجلس شورای اسلامی از موکب حاج قاسم سلیمانی استان گیلان-شهرستان آستانه اشرفیه -معین استان کردستان مستقر در مرز باشماق شهرستان مریوان بازدید بعمل اورد به گزارش خبرنگارتابناک گیلان.

وی در حاشیه این بازدید عنوان کرد : با توجه به برنامه ریزی های انجام شده در ستاد اربعین وزارت کشور و آمادگی مرز باشماق به عنوان سومین مرز خروجی زائران اربعین حسینی ، مقرر گردید امکانات لجستیکی و غذا های مور نیاز زائرین امام حسین (ع) توسط استان گیلان و استان همدان تهیه و اجرایی گردد.

مهندس آرنگ ادامه داد: در راستای اجرای مصوبه وزارت کشور همه ادارات ، نهادها و سازمان های استان گیلان با عشق به اباعبدلله الحسین(ع) وارد میدان شدند و با در اختیار قرار دادن یک امکانات لازم موکب حاج قاسم سلیمانی را با محوریت شهرستان آستانه اشرفیه راهی استان کردستان کردند.

وی با اشاره به اینکه خدمات ارائه شده در این موکب مورد توجه مسئولان وزارت کشور و استان کردستان قرار گرفته است اظهار داشت : با توجه به امکانات موجود روزانه بیش از ۳ هزار پرس غذای گرم تهیه و در اختیار زائران قرار می دهیم .

فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه افزود : با توجه به شرایط اسکان موجود، این مکان محل مناسبی برای حضور اداوات لجستیکی اعم از ماشین راهداری ، آتش نشانی و راهداری اعزامی از استان گیلان می باشد تا در صورت لزوم خدمات لازم را ارائه نمایند.

مهندس آرنگ هدف از حضور در موکب حاج قاسم سلیمانی را بازدید از امکانات و نحوه خدمات ارائه شده به مردم عزیز و همچنین عرض خدا قوت به خادمین گرامی بود که بلافاصله پس از پایان مراسمات هفته دولت به سمت استان کردستان حرکت نمودم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار