با حضور امیر سرتیپ دوم ستاد محمدرضا معصومی، مراسم معرفی و تجلیل از کارکنان نمونه منطقه پدافند هوایی شمال شرق در مجتمع رفاهی ثامن الحجج این منطقه برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۲۴۳۴۹
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۹ 03 September 2023

به گزارش تابناک رضوی، امیر سرتیپ دوم ستاد محمدرضا معصومی فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا «ع»، با اشاره به جایگاه مهم پدافند هوایی در سطح ارتش جمهوری اسلامی ایران، از زحمات شبانه روزی فرماندهان و کارکنان این منطقه در راستای تدابیر فرماندهی معظم کل قوا، تقدیر و تشکر کرد.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا «ع» ضمن گرامیداشت روز پدافند گفت: امروز وظیفه ما بسیار مهم و خطیر است و باید خدمتگزاری بی منت و تکریم ارباب رجوع را در دستور کار خود قرار دهیم.

وی افزود: خدمت صادقانه و حسن رفتار در محیط شغلی، باید در اولویت کاری فرماندهان و کارکنان زحمت‌کش باشد.

سرتیپ دوم محمدرضا معصومی در ادامه بیان کرد: وجود غیور مردانی چون شما سرمایه اصلی هر نهاد و سازمانی هستند که اهداف و برنامه‌ های هر مجموعه و سازمانی در سایه کوشش و پیگیری شما محقق می‌شود.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت نیروی انسانی کارآمد گفت: فرماندهی معظم کل قوا «مدظله العالی» همواره بر تربیت نیروی انسانی کارآمد تاکید دارند.

امیر سرتیپ دوم محمدرضا معصومی از صادق بودن، درست کرداری، درست اندیشی و احتیاط کردن به عنوان ویژگی های افراد ممتاز و نمونه یاد کرد و افزود: افراد ممتاز صداقت را به عنوان یکی از اصولی اساسی در زندگی خود در نظر گرفته و همواره به دیگران و آسایش آنها می اندیشند.

گفتنی است در پایان این مراسم از کارکنان نمونه این منطقه با اهدای لوح و هدیه تجلیل به عمل آمد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار