مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان از جابه‌جایی بیش از ۱۱ هزار زائر اربعین از مبدأ این استان به مرز مهران خبر داد.
کد خبر: ۱۱۲۴۰۸۹
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۳ 01 September 2023

به گزارش تابناک لرستان و به نقل از مهر، مرتضی شیروانی امروز پنج‌شنبه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: از ۲۷ مرداد تا هشت شهریورماه، ۱۱ هزار و ۷۹۶ زائر عتبات‌عالیات با ناوگان حمل‌ونقل عمومی استان به مرز مهران جابه‌جا شدند.

وی اظهار کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته در راستای اجرای دستورالعمل‌های ابلاغی و تلاش شبانه‌روزی کارکنان، فعالان و صنوف حمل‌ونقل عمومی مسافر استان، از ۲۷ مرداد تا هشت شهریورماه، ۱۱ هزار و ۷۹۶ زائر عتبات‌عالیات با ناوگان حمل‌ونقل عمومی استان به مرز مهران جابه‌جا شدند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان با بیان اینکه این تعداد زائر در قالب ۵۶۷ سفر با اتوبوس و مینی‌بوس و سواری کرایه جابه‌جا شده‌اند، افزود: تعداد چهارهزار و ۹۹۳ نفر از زائران با ۱۵۱ دستگاه اتوبوس، شش هزار و ۷۳۴ نفر نیز با ۳۹۸ دستگاه مینی‌بوس و ۶۹ زائر با ۱۸ دستگاه سواری کرایه به مرز مهران منتقل شده اند.

شیروانی، بیان کرد: در تعداد سفر‌های امسال با ۵۶۷ سفر نسبت به مدت مشابه سال گذشته با ۴۲۹، ۳۲ درصد افزایش و تعداد جابه‌جایی زائرین امسال با ۱۱ هزار و ۷۹۶ نفر نسبت به مدت مشابه سال گذشته با ۹ هزار و ۴۳۷ نفر، ۲۵ درصد افزایش داشته است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر گشت‌های راه‌وترابری به‌صورت شبانه‌روزی در پایانه‌های مسافربری و شرکت‌های حمل‌ونقل مسافر و همچنین در طول محور‌های مواصلاتی استان با همکاری پلیس‌راه حضور داشته و بر روند تردد، ایمنی محور‌ها و نحوه خدمت‌رسانی به زائران نظارت دارند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان، گفت: طرح اربعین حسینی امسال از ۲۷ مرداد آغاز و تا ۲۰ شهریورماه ادامه دارد.

برچسب ها: لرستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار