فرمانده انتظامی استان مرکزی:هشتمین طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا با اولویت واپایش مواد سوختی و برخورد با خودرو‌های شوتی در هفته گذشته به مدت سه روز اجرا شد.
کد خبر: ۱۱۲۲۱۷۸
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۶ 23 August 2023

به گزارش تابناک مرکزی، هادی رفیعی کیا در جمع خبرنگاران در خصوص اجرای هشتمین طرح سراسری مبارزه با قاچاق در استان گفت: مبارزه با قاچاق کالا در سال «مهار تورم و رشد تولید» به عنوان یکی از سرفصل‌های مهم مأموریتی در برنامه‌ریزی‌های عملیاتی فراجا، با جدیت در دستور کار پلیس مرکزی قرار گرفته است.

سردار رفیعی کیا افزود: در اجرای این طرح، ۴۹ دستگاه انواع لوازم خانگی، ۵۹ طاقه پارچه، ۳۲۷ عدد انواع بلوریجات آشپزخانه، ۵۷۶ عدد انواع لوازم آرایشی و بهداشتی، یک هزارو ۸۴ هزار عدد باتری قلمی، یک هزار و ۴۶۸ کیلوگرم خشکبار، ۲۲ دستگاه انواع تلویزیون، ۸۱۶ جفت انواع کفش، ۶۷۰ ثوب انواع البسه، ۳۰ عدد تخت و کالسکه نوزادی، یک هزار و ۳۲۰ قوطی کمپوت آناناس، ۱۱۸ عدد انواع موبایل، ۲۰۰ تخته پتو مسافرتی، ۹ عدد نردبان فلزی، ۳۶۵ عدد قاب عینک، یک هزار و ۷۷۶ قطعه ابزارالات صنعتی و ۱۹ دستگاه کنسول بازی قاچاق کشف شد.

ایشان همچنین ادامه داد :ارزش کشفیات قاچاق کشف شده دراین طرح، از سوی کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی مرکزی بیش از ۸۱ میلیارد ریال برآورد شده است، و در این رابطه ۳۰ دستگاه خودروی سبک و سنگین نیز دراین طرح توقیف و روانه پارکینگ شد.

این مقام ارشد انتظامی در استان مرکزی در پایان با تأکید بر قاطعیت پلیس در تداوم اجرای طرح‌های عملیاتی مبارزه با قاچاق کالا در اجرای هرچه بهتر طرح‌های مبارزه با قاچاق کالا و ارز افزود: ۲۹ متهم دستگیر شده در این طرح سراسری، با تشکیل ۳۱ فقره پرونده، برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار