رئیس پلیس راه خوزستان در خصوص وضعیت محورهای استان در آستانه مراسم اربعین حسینی (ع)، گفت: با اقدامات انجام شده مسیرهای منتهی به مرزهای خوزستان مشکل ایمنی ندارند.
کد خبر: ۱۱۲۱۸۹۱
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۵ 22 August 2023

سرهنگ سعید رحیمی اظهار کرد: طرح اربعین حسینی(ع) پلیس راه خوزستان از ۲۷ مردادماه آغاز شده است و تا ۲۰ شهریورماه اجرا می‌شود. در این طرح با توان صددرصدی نیروهای پلیس راه خوزستان و دیگر نیروهای کمکی، خدمات‌رسانی به زائران اربعین حسینی(ع) انجام می‌شود.

وی با اشاره به وضعیت جاده‌های خوزستان در محورهای منتهی به مرزها گفت: با توجه به اقدامات ایمنی از جمله اصلاح نقاط حادثه‌خیز، نصب علائم ترافیکی، خط‌کشی‌ها، روشنایی‌ها و اصلاح مسیرهای منتهی به دو پایانه مرزی چذابه و شلمچه که در چهار پنج ماه گذشته در خوزستان انجام شده است، شرایط نسبتا مطلوبی نسبت به سال‌های گذشته در طرح اربعین داریم.

وی با بیان اینکه اغلب راه‌های خوزستان دو طرفه هستند، افزود: با این اقدامات، مسیرهای منتهی به مرزهای خوزستان مشکل ایمنی ندارند اما باید توجه شود محورهای آزادراهی و بزرگراهی خوزستان بسیار کم هستند و به جز مسیر پل زال – ماهشهر، دیگر شبکه معابر خوزستان جاده‌های دو طرفه هستند که به کار بردن ملاحظات رانندگی در این راه‌ها و رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی الزامی است.

رئیس پلیس راه خوزستان گفت: پلیس راه و تمامی یگان‌های امدادی و راهداری در محدوده راه‌های اصلی و مبادی ورودی خوزستان در حالت آماده‌باش قرار گرفته‌اند و آماده خدمت‌رسانی هستند.

منبع/ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار