مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد گفت : تاکنون بالغ بر 435 پروژه برق رسانی با اعتباری بالغ بر 440 میلیارد تومان به بهره برداری رسیده است.
کد خبر: ۱۱۲۱۵۸۵
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۵ 20 August 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک یزد،علی جم با اشازه به اینکه از آغاز دولت سیزدهم تاکنون بالغ بر435 پروژه برق رسانی با اعتباری بالغ بر 440 میلیارد تومان به بهره برداری رسیده است اظهار کرد:برق رسانی به 24 روستا با اعتباری بالغ بر 17 میلیارد تومان ، تامین برق ۱۷ پروژه نهضت مسکن ملی با اعتباری بالغ بر ۳۳ میلیارد تومان از مهم ترین اقدامات شرکت توزیع نیروی برق استان یزد در دولت سیزدهم بوده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد گفت: کسب رتبه نخست کاهش خاموشی در کشور با میزان 75 دقیقه در سال به ازای هر مشترک ، ارائه 45 خدمت مشتری مدار از طریق سامانه و برنامه کاربردی برق من به صورت الکترونیک و بهره مندی ۹۹.۷ درصد از جمعیت خانوارهای استان از نعمت برق از دیگر اقدامات شاخص در دولت سیزدهم به شمار می رود.

این مسئول اضافه کرد : 53 پروژه از محل بودجه عوارض برق به مبلغ 40 میلیارد تومان و 94 پروژه تامین روشنایی معابر با اعتباری معادل78 میلیارد تومان در کارنامه دولت سیزدهم در حوزه توزیع برق به سرانجام رسید.

جم بهره برداری از 154 پروژه اثرگذار در توسعه و احداث شبکه به منظور تامین برق متقاضیان و بهبود کیفیت ولتاژ با اعتبار171 میلیارد تومان و 93 پروژه اصلاح و بهینه سازی شبکه های برق با هزینه کرد 102 میلیارد تومانرا نیز ذکر کرد.

وی تعداد نیروگاه های خورشیدی شرکت توزیع نیروی برق استان یزد را 390 نیروگاه با ظرفیت 104823 کیلووات بیان کرد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد افزایش ظرفیت نیروگاههای خورشیدی از شش مگاوات در سال 1400 به بیش از 10.6 مگاوات در سال جاری را مورد اشاره قرار داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار