رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه کمبود واکسن سه‌گانه تا هفته اول شهریور برطرف می‌شود، گفت: درخصوص ثبت‌نام دانش آموزان بدو ورود به مدرسه هماهنگی لازم با اداره‌کل آموزش وپرورش انجام شده است .
کد خبر: ۱۱۲۱۳۰۰
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۹ 19 August 2023

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری و به نقل از ارس، علی احمدی امروز در گفتگویی، با اشاره به گزارش‌های رسیده مبنی بر کمبود واکسن سه‌گانه در استان، گفت: مسئله کمبود واکسن تنها در استان مطرح نبوده و و این موضوع از جمله مشکلات کشوری است.

رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری در ادامه افزود: طی پیگیری‌های متعدد، نامه‌ای در ۲۲ خردادماه سال جاری به مرکز مدیریت بیماری‌ها ارسال شد و ۶ تیرماه در مجموع ۶ هزار و ۵۰۰ دُز واکسن به استان وارد و بین شهرستان‌ها توزیع شد.

احمدی با تاکید بر اینکه از ششم تیرماه تا کنون با توجه به کمبود کشوری واکسن سه‌گانه هیچ محموله‌ای به استان وارد نشده است، یادآور شد: در خصوص مدیریت صحیح واکسن با شهرستان‌ها هماهنگی لازم انجام شده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به هماهنگی به عمل آمده با وزارت بهداشت، قول مساعدت در خصوص تامین واکسن مورد نیاز تا هفته اول شهریور ماه داده شده است و در همین راستا در خصوص ثبت‌نام دانش‌آموزان بدو ورود به مدرسه هماهنگی لازم با اداره کل آموزش وپرورش انجام شده است و به محض تامین واکسن، واکسیناسیون دانش‌آموزان انجام می‌شود و دلیلی بر خودداری از ثبت نام دانش‌آموز در مدارس وجود ندارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار