فرمانده انتظامی استان سمنان از دستگیری سارق سابقه‌دار سیم و کابل هوایی برق با اعتراف به ۳۰ فقره سرقت در شهرستان سمنان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۲۱۱۲۹
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۸ 18 August 2023

به گزارش تابناک سمنان، سردار جلیل موقوفه‌ای، فرمانده انتظامی استان سمنان صبح امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم و کابل برق از شبکه توزیع شهرستان سمنان و خاموشی‌های متعدد، موضوع شناسایی و دستگیری سارق و یا سارقان با حساسیت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این استان قرار گرفت.

وی افزود: طی رصد اطلاعاتی و با استفاده از پایش تجهیزات هوشمند پلیسی و بررسی‌های فنی و همه‌جانبه مأموران، هویت سارق شناسایی و پس از تعقیب و مراقبت در یک عملیات پیچیده و غافلگیرانه در مسیر سمنان- سرخه دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان سمنان با اشاره به اینکه سارق جوان و غیربومی در بازجویی‌های فنی پلیس به ۳۰ فقره سرقت سیم و کابل اعتراف کرد، ادامه داد: متهم پس از تکمیل پرونده با دستور قضائی روانه زندان شد.

موقوفه‌ای از شهروندان خواست در صورت مشاهده افراد مشکوک و یا رفت‌وآمد‌های افراد غریبه در محله و یا وقوع خاموشی‌های غیرعادی مراتب را بلافاصله از طریق شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.
منبع/فارس

برچسب ها: سمنان ، سرقت
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار