رئیس کل دادگستری استان سمنان گفت: زمان رسیدگی به پرونده‌های قضائی در استان سمنان با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده کاهش می‌یابد.
کد خبر: ۱۱۲۰۵۷۵
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۴ 15 August 2023

به گزارش تابناک سمنان  و به نقل از خبرگزاری فارس، محمدجعفر عبداللهی، رئیس کل دادگستری استان سمنان در بازدید از حوزه‌های قضائی و نشست صمیمی با کارکنان قضائی و اداری شهرستان گرمسار اظهار کرد: اشتغال در دستگاه قضائی هدفمند بوده و مهم‌ترین هدف ما، ارائه خدمات مطلوب، به‌موقع و صحیح به مردم است.

وی ادامه داد: باید با انجام درست تکالیف قانونی موجبات شکرگزاری به درگاه باری تعالی را فراهم آوریم و در صدد رفع قانونی دغدغه مراجعان برآییم.

رئیس کل دادگستری استان سمنان با اشاره به سیاست دستگاه قضائی استان در سال ۱۴۰۲ افزود: باید نرخ و زمان رسیدگی در پرونده‌های قضائی به وضع مطلوب ختم شود و برای کسب توفیقات در این ۲ مقوله اهتمام کافی داشته باشیم کرد.

عبداللهی از شعب محاکم عمومی حقوقی دادگستری گرمسار بازدید و به برخی از مشکلات اشاره کرد و بررسی صحت ثبت روند پرونده در سمپ، تجدید اوقات مؤثر پرونده‌ها، خودداری از اعطای مهلت غیرقانونی در قرار‌های کارشناسی و تذکر کتبی به رعایت موازین قانونی در تعیین و ارجاع قرار‌های کارشناسی به کارشناس منتخب را مورد تأکید قرار داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار