سئول دفتر نهاد نمایندگی، ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد
حجت الاسلام حکمتی نیک : تهدیدات جنگ ترکیبی دشمن در انتخابات می‌تواند یک چالش باشد چرا که با وجود شکست موج سنگین اغتشاشات در سال گذشته اما همچنان در حال تلاش است .
کد خبر: ۱۱۲۰۵۲۰
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۲ 15 August 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، مسئول دفتر نهاد نمایندگی، ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: یکی از ابراز‌های قوت کشور و علامت اقتدار ملی، انتخابات بوده و تاکید نیز بر مشارکت حداکثری است.
«حجت الاسلام سیروس حکمتی نیک» روز سه شنبه ۲۴ مرداد ماه ۱۴۰۲ در جمع خبرنگاران با بیان اینکه دشمن دنبال جنگ ترکیبی است، افزود: جنگ ترکیبی دشمن در سطوح مختلف ادامه دارد که ضرورت دارد که رسانه و خبرنگاران افسران جنگ نرم حضور چشمگیر داشته باشند.
وی اظهارکرد: همیشه دو خطر بزرگ در کمین نظام سیاسی اسلام بوده که اولین مورد دشمن بیرونی است که شامل کفار و منافقین می‌شود.
مسئول دفتر نهاد نمایندگی، ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: خطر دیگری که نظام سیاسی اسلام را تهدید می‌کند، خطر اضمحلال درونی جامعه اسلامی است که از درون خطر آن وجود دارد.
حکمتی نیک جهاد و مقاومت را راه مقابله با این دو خطر دانست و تصریح کرد: منظور از جهاد، جهاد نظامی صرف نیست و بستگی به نوع تهاجم دارد. متناسب با نوع تهاجم دشمن رفتار ما تنظیم می‌شود.
وی ادامه داد: قیام کربلا برای زنده نگه داشتن اسلام بود و مفهوم‌های استکبار ستیزی، ظلم ستیزی و چندین مفهوم بزرگ در آن ترجمه عملی شد تا به ما منتقل شود.
حکمتی نیک تاکید کرد: دشمن امروز دنبال تهاجم همه جانبه و جنگ ترکیبی بر علیه ماست.
وی با اشاره به مسئله انتخابات و تأکیدات مقام معظم رهبری اظهار کرد: یکی از ابراز قوت کشور و علامت اقتدار ملی، انتخابات بوده و تاکید نیز بر مشارکت حداکثری است.
حجت الاسلام حکمتی نیک، گفت: تلاش برای مشارکت آگاهانه و بالا از جمله اقداماتی است که اصحاب رسانه می‌توانند در جهت تحقق آن نقشی تعیین کننده داشته باشند.
حجت الاسلام حکمتی نیک افزود: انتخابات در همه نظام‌های مردم سالار سه کار کرد مهم دارد.
وی ادامه داد: تامین ساز و کار اعمال اراده مردم در مدیریت کشور، گردش مسالمت آمیز قدرت را دو کارکرد انتخابات و در مورد سوم هم حضور در انتخابات را یک شاخص مهم برای پشتیبانی مردم از نظام عنوان کرد.
حجت الاسلام حکمتی نیک گفت: این انتخابات هم فرصت دارد هم چالش که باید این چالش‌ها و فرصت‌ها به خوبی شناسایی شوند.
وی ادامه داد: حضور حداکثری مردم در انتخابات باعث اقتدار نظام و تعاملات گسترده با دنیا می‌شود که استفاده از فرصت‌های اقتصادی ناشی از این تعاملات یکی از کارکرد‌های برگزاری انتخابات با مشارکت بالا است.
حکمتی نیک گفت: در سال گذشته توانستیم از موج سنگین اغتشاشات و فتنه دشمن عبور کنیم، اما باید امسال هم مراقب باشیم که در آستانه انتخابات گرفتار چنین برنامه ریزی‌های دشمن نشویم.
وی افزود: تهدیدات جنگ ترکیبی دشمن در انتخابات می‌تواند یک چالش باشد چرا که همچنان در حال تلاش است ضمن اینکه باید توجه کرد که تداوم افزایش و گرانی قیمت‌ها یک تهدید است بنابراین دولتمردان وظیفه دارند این موضوع را سر و سامان دهند.
حکمتی نیک ادامه داد: دشمن برای جبران شکست خود در جنگ ترکیبی، دنبال استفاده از خط تحریم انتخابات است که وظیفه خبرنگاران این است اجازه ندهند خط تحریف موفق شود.
مسئول دفتر نهاد نمایندگی، ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد در پایان گفت: برخی تفکرات متفاوت در جریان انقلابی وجود دارد که لازم است از بروز تشتت و اختلاف در این جریان جلوگیری کرد که البته نقش خبرنگاران در این زمینه بسیار مهم است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار