مهندس خسرو آرنگ ؛ فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه
کد خبر: ۱۱۲۰۴۹۸
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۷ 15 August 2023

به گزارش خبرنگارتابناک گیلان فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه در ابتدا عنوان کرد: از تاریخ 15/5/1402 دستور شروع انتخابات توسط وزیر محترم کشور ابلاغ و توسط تمام فرمانداری ها اعلام وصول گردید.
مهندس آرنگ ادامه داد : از تاریخ 16/5/1402 لغایت 22/5/1402 پیش ثبت نام از داوطلبان دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از طریق سامانه های ابلاغی صورت پذیرفت که طبق آمار و اطلاعات موجود در سامانه جامع انتخابات در شهرستان آستانه اشرفیه، تا کنون 59 نفر پیش ثبت نام خود را با موفقیت به ثبت رسانیده اند که از این تعداد 53 نفر آقا و 6 نفر خانم می باشند.
وی افزود : ترکیب تحصیلی ثبت نام کنندگان دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه شهرستان آستانه اشرفیه تعداد 41 نفر کارشناسی ارشد ، تعداد 15 نفر دکتری و تعداد 3 نفر سایر مقاطع می باشند.
فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه در باره زمان تشکیل هیئت اجرایی انتخابات پیش روی اظهار کرد: تشکیل هیئت اجرایی دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه شهرستان آستانه اشرفیه از تاریخ 13/7/1402 لغایت 19/7/1402 صورت می پذیرد.
وی در خصوص تاریخ نهایی سازی ثبت نام از داوطلبان گفت : طبق قانون جدید انتخابات مجلس شورای اسلامی ، تاریخ نهایی سازی ثبت نام داوطلبان از تاریخ 27/7/1402 لغایت 3/8/1402 خواهد بود.
نماینده عالی دولت در شهرستان آستانه اشرفیه تصریح کرد: با توجه به آخرین سرشماری نفوس و مسکن در سال 1395 شهرستان آستانه اشرفیه دارای 108 هزار نفر جمعیت می باشد که از این تعداد 84 هزار نفر واجدین شرایط رای دادن می باشند.
مهندس آرنگ ادامه داد : عوامل اجرایی انتخابات که حدود 2هزار نفر می باشند در 145 شعبه در نظر گرفته شده مشغول فعالیت خواهند بود تا بتوانند ضمن صیانت از آرای مردم و بر اساس چهار مولفه ای که رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص برگزاری پرشور انتخابات یعنی مشارکت ،امنیت ، رقابت و سلامت انتخابات در سطح شهرستان و در دو بخش مرکزی و کیاشهر انجام وظیفه نمایند.
نماینده عالی دولت در شهرستان آستانه اشرفیه از مردم همیشه در صحنه و انقلابی شهرستان آستانه اشرفیه خواست تا با حضور پرشور و حداکثری در این انتخابات شرکت نمایند و با انتخاب نماینده اصلح و شایسته در راستای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گام موثری بردارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار