معاون برنامه‌ریزی شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان گفت: به مناسبت گرامیداشت روز ملی حمایت از صنایع کوچک تعداد ۳ پروژه زیربنایی، ۴طرح صنعتی و ۹ واحد راکد بازفعال‌سازی‌شده به ارزش سرمایه‌گذاری ۲ هزار و ۲۳۲ میلیارد ریال و با اشتغال ۲۷۶نفر در لرستان به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۱۱۲۰۳۸۰
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۲ 14 August 2023

به گزارش تابناک لرستان و به نقل از خبرگزاری فارس، صبح امروز آیین افتتاح ۲۰ طرح بازفعالسازی و احیای واحد راکد در ۱۱ استان با حضور مقام عالی وزارت صمت به مناسبت روز ملی حمایت از صنایع کوچک برگزار شد.

بهمن نقی بیرانوند؛ معاون برنامه‌ریزی و توسعه مدیریت شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان در این مراسم ضمن تبریک روز ملی حمایت از صنایع کوچک گفت: به مناسبت گرامیداشت روز ملی حمایت از صنایع کوچک تعداد ۳ پروژه زیربنایی، ۴طرح صنعتی و ۹ واحد راکد بازفعال‌سازی‌شده به ارزش سرمایه‌گذاری دو هزار و ۲۳۲ میلیارد ریال و با اشتغال ۲۷۶نفر در این مراسم به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: امروز همچنین عملیات اجرایی شبکه توزیع داخلی و خط انتقال آب‌رسانی منطقه ویژه اقتصادی بروجرد و واحد بازفعال‌سازی‌شده چیپس ازنا به بهره‌برداری رسید.

سیدعباس موسوی‌راد مدیرعامل واحد بازفعال‌سازی‌شده چیپس ازنا نیز در این مراسم با ارائه گزارشی از فعالیت‌های صورت گرفته در این مجموعه گفت:این مجموعه در جهت حمایت از بخش کشاورزی ویژه سیب‌زمینی‌کاران استان لرستان در سال ۹۱ با ارزش تقریبی ۲۰میلیارد تومان احداث شد و به دلیل مشکلات اقتصادی در سال ۹۱ راکد شد که با حمایت دولت و مجموعه شرکت شهرک‌های صنعتی استان با سرمایه‌گذاری مجدد ۲میلیارد تومان در جهت اشتغال ۱۸ نفر در یک شیفت کاری بازفعال گردیده است و به چرخه تولید بازگشته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار