امام جمعه شیراز بر ضرورت مشارکت همه دستگاه‌های اجرایی برای شکوفایی بیش از پیش ظرفیت‌های فرهنگی استان تاکید کرد.
کد خبر: ۱۱۱۹۹۳۴
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۲ 12 August 2023

تابناک فارس به نقل نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز در یکصد و سی و نهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان فارس بر ضرورت مشارکت همه دستگاه‌های اجرایی و گروه‌های مختلف مردم برای شکوفایی بیش از پیش ظرفیت‌های فرهنگی استان تاکید کرد.
آیت الله دژکام در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار صداوسیمای مرکز فارس با اشاره به گذشت یکسال از آغاز اجرای طرح نقشه مهندسی فرهنگی در استان فارس گفت: در این جلسه گزارشی از اقدامات و برنامه ریزی‌هایی که در این مدت توسط دستگاه‌های اجرایی مختلف در استان صورت گرفته است، ارائه شد و توسط اعضای شورا مورد نقد و بررسی قرار گرفت.
نماینده، ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز افزود: برای استفاده از تمام ظرفیت‌های فرهنگی استان فارس و رسیدن به جایگاه مطلوب نیاز به همکاری و هم‌افزایی همه ارگان‌ها و دستگاه‌های اجرایی و سازمان‌های مردم نهاد است.
وی افزود: هرچند آغاز حرکت عالمانه و برنامه محور برای ایجاد تحول فرهنگی و اجتماعی در استان، جای تقدیر دارد، اما عمق و گستره کار‌های فرهنگی به گونه‌ای است که باید فرهیختگان و دلسوزان مسائل فرهنگی و اجتماعی نیز در این امور مشارکتی فعال داشته باشند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار