فرماندار آستارا تاکید کرد
فرماندار آستارا گفت: در راستای ارائه نان با کیفیت و مطلوب به شهروندان آستارایی باید نظارت و بازرسی بیشتر صورت گیرد.
کد خبر: ۱۱۱۹۶۱۲
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۴ 10 August 2023

محمدرضا شهاب زاده امروز ۱۹ مرداد در جلسه مشترک کارگروه آرد و نان، ستاد تنظیم بازار و اقدام مشترک شهرستان مرزی بندر آستارا با بیان اینکه برای رسیدن به کیفیت مطلوب نان، دو موضوع رقابت و نظارت توأمان می بایست در برنامه ریزی ها قرار گیرد، ضمن اظهار نارضایتی از وضعیت برخی از نانوایی های شهرستان مرزی آستارا بر لزوم نظارت بیشتر بر نانوایی ها تاکید کرد.

وی افزود: هزینه های اقتصادی و اجتماعی ناشی از عدم نظارت و کنترل در حوزه نان نباید بر مردم تحمیل شود و در همین رابطه به عوامل دست اندرکار برای ارتقاء کیفیت نان ضرب الاجل تعیین کرد و خواستار بهبود کیفیت نان و رفع صف های طولانی در این شهرستان گردشگرپذیر استان گیلان شد.

فرماندار آستارا با تاکید بر افزایش بازرسی و نظارت مداوم از واحدهای نانوایی در سطح شهرستان گفت: ادارات مرتبط باید با انجام بازرسی های بیشتر نانوایی ها، از افزایش تخلفات و کاهش کیفیت نان در شهرستان جلوگیری کنند.

شهاب زاده تصریح کرد: نانوایی هایی که به هر علت و دلیلی مانند نداشتن کارگر، بیماری، نداشتن آرد و دیگر مسائل مجبورند تعطیل کنند، تحت هر شرایط حتما باید به اتحادیه خود اطلاع دهند و گرنه تعطیلی، خود سرانه محسوب می شود.

وی از تعطیلی خودسرانه نانوایی ها انتقاد کرد و گفت: نانوایانی که واحدهای خود را خودسرانه تعطیل کنند، مشمول برخورد قانونی و حذف سهمیه آرد خواهند شد.

فرماندار آستارا بر ضرورت نصب تابلوی ساعات فعالیت نانوایی ها در هر نانوایی تاکید کرد و گفت: بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف آستارا و همچنین اداره تعزیرات حکومتی برخورد قانونی با نانوایان متخلف را در دستور کار قرار دهند.

شهاب زاده با تاکید بر آموزش نانوایان بر لزوم بازرسی و نظارت دقیق و مستمر افزود: مدیریت تنظیم بازار از سوی دولت در کشور جدی است و این مدیریت در شهرستان نیز باید با اعمال نظارت های بیشتر و بازرسی ها از واحدهای صنفی جدی تر باشد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار