مدیرعامل آبفای استان خبر داد؛
مدیرعامل آبفای استان با بیان اینکه در طرح محرومیت زدایی روستاهای شهرستان تاکنون ۵۰۰ میلیارد ریال هزینه شده و روستاهایی که دارای تنش آبی هستند بوسیله تانکر سیار آبرسانی می شوند،گفت: در قرارداد دوم محرومیت زدایی ۳۰ روستای شهرستان در اولویت آبرسانی قرار دارند.
کد خبر: ۱۱۱۹۲۵۲
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۵ 09 August 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ در این بازدید که تعدادی از مدیران شرکت نیز حضور داشتند از وضعیت آب‌رسانی، مخازن ذخیره، شبکه توزیع و خطوط انتقال آب شهرستتان دهلران بازدید شد.

پرویز ناصری در حاشیه این بازدید، تأمین و توزیع پایدار آب شرب مشترکین را از وظایف اساسی و اصلی شرکت آبفا برشمرد و در همین راستا جهت ارتقا خدمات آب‌رسانی در شهرستان دستورات و برنامه‌های اجرایی‌ لازم را عنوان کرد.

وی در پایان این بازدید با حضور در فرمانداری این شهرستان، در جلسه‌ای با معاون سیاسی، امنیتی و معاون عمرانی فرمانداری ویژه دهلران، با تاکید بر اینکه شهرهای مهران و دهلران بدلیل گرمای بیش از حد در اولویت فعالیت‌های شرکت آبفای استان هستند، اظهار داشت: کارهای بسیار خوبی در دهلران از جمله حفاری ۴ حلقه چاه انجام گرفته، یک حلقه تجهیز و وارد مدار شده و مابقی طی چند ماه آینده به بهره برداری می رسند که با بهره برداری از آنها، شاهد ارتقا خدمات آب رسانی در این شهرستان خواهیم بود.

ناصری ادامه داد: بخش اعظمی از مشکلات تأمین آب برطرف گردیده و پیش بینی می شود سال آینده مشکلی در حوزه تامین و توزیع آب در شهرستان دهلران نداشته باشیم.

مدیرعامل آبفای استان با بیان اینکه در طرح محرومیت زدایی روستاهای شهرستان تاکنون ۵۰۰ میلیارد ریال هزینه شده و روستاهایی که دارای تنش آبی هستند بوسیله تانکر سیار آبرسانی می شوند، یاد آور شد: در قرارداد دوم محرومیت زدایی ۳۰ روستای شهرستان در اولویت آبرسانی قرار دارند.

همچنین در این جلسه معاون سیاسی امنیتی و معاون عمرانی فرمانداری ویژه دهلران ضمن اعلام همکاری و حمایت، با ابراز رضایت از عملکرد و اقدامات شرکت آب و فاضلاب استان در اجرای پروژه‌های آب‌رسانی به‌ویژه در حوزه تأمین آب شهرستان دهلران خواستار ادامه این روند شدند./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار