چهار ملی‌پوش قزوینی کاروان ناشنوای کشورمان در بازی‌های آسیا و اقیانوسیه خوش درخشیدند.
کد خبر: ۱۱۱۹۰۷
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۱ 14 October 2015
به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، کاروان ورزشی ناشنوایان کشورمان در حالی در رقابت‌های آسیا و اقیانوسیه موفق شد عملکرد خوب و قابل قبولی را به دست آورد که چهار ورزشکار شایسته استان قزوین که کاروان تیم ناشنوایان کشور را در رشته‌های مختلف ورزشی از جمله فوتسال، فوتبال و دو و میدانی همراهی می‌کردند، خوش درخشیدند و موفق شدند با کسب مدال‌های زرین طلا و مدال ارزشمند نقره این مسابقات را ترک کنند.

مظاهر و مسلم شیرزاد، سیدامیر حسینی و حسن عبادپور چهار ورزشکار قزوینی بودند که تیم ناشنوایان کشورمان را در مسابقات آسیا و اقیانوسیه همراهی کردند و هر یک موفق شدند با کسب مدال زرین طلا این مسابقات را ترک کنند و برای جامعه ورزشی ناشنوایان کشور و استان قزوین افتخارآفرینی کنند.

رئیس هیئت ناشنوایان استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به درخشش ورزشکاران ناشنوای این استان در بازی‌های آسیا و اقیانوسیه اظهار کرد: در روز پایانی این رقابت‌ها و در رشته ورزشی فوتبال تیم ملی ناشنوایان کشورمان در حالی در دیدار پایانی در ضربات پنالتی موفق شد تیم قدرتمند ژاپن را مغلوب کند که مظاهر شیرزاد و حسن عبادپور دو فوتبالیست استان قزوین هم تیم ملی را همراهی کردند و نقش چشمگیری در موفقیت و قهرمانی تیم فوتبال ناشنوایان کشورمان ایفا کردند.

فرهاد رحمانی افزود: البته مظاهر شیرزاد به همراه سیدامیر حسینی دیگر ورزشکار ناشنوای استان قزوین روز گذشته هم موفق شده بودند به همراه تیم فوتسال ناشنوایان کشورمان عنوان قهرمانی مسابقات آسیا و اقیانوسیه را کسب کنند و مدال خوشرنگ طلا را از آن خود کنند.

وی عنوان کرد: مظاهر شیرزاد تنها ورزشکار ناشنوای کشورمان بود که با صلاحدید کادر فنی و مربیان تیم‌های ملی در رشته‌های فوتسال و فوتبال در ترکیب تیم ملی حضور داشت تا دو عنوان قهرمانی و دو مدال خوشرنگ طلا را در ویترین افتخارات ورزشی خود به ثبت برساند.

رئیس هیئت ناشنوایان استان قزوین خاطرنشان کرد: پیش از این مسلم شیرزاد دونده این استان هم موفق شده بود سه مدال ارزشمند طلا و نقره مسابقات دو و میدانی را از آن خود کند و به تنهایی خود و کاروان ورزشی ناشنوایان کشورمان را صاحب سه مدال رنگارنگ کند.

رحمانی عنوان کرد: مسلم شیرزاد در مواد 100 و 400 متر با مانع عناوین قهرمانی و در ماده 4 در 100 متر امدادی عنوان نایب‌قهرمانی را به دست آورد.

گفتنی است؛ هشتمین دوره بازی‌های ورزشی ناشنوایان آسیا ـ اقیانوسیه به میزبانی چین تایپه برگزار شد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار