امام جمعه موقت گرگان با اشاره به اینکه جهاد تبیین رسالت مردم، مسئولان و نخبگان است، گفت: علما، دانشمندان و نخبگان وظیفه سنگین‌تری در مقابل دشمنان داشته و جهاد تبیین برای آگاهی مردم اصلی‌ترین وظیفه نخبگان است.
کد خبر: ۱۱۱۸۲۲۱
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۴ 04 August 2023

به گزارش تابناک گلستان به نقل از خبرگزاری تسنیم، حجت الاسلام قربانعلی برقرار ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه گرگان با اشاره به ۱۸ مرداد ماه روز بزرگداشت مدافعان حرم و تجلیل از اسرا و مفقودین اظهارداشت: پیروان امام علی (ع) همانند حاج قاسم سلیمانی شجاع و نترس بوده و در هیچ صحنه نبردی عقب نشینی نمی‌کرد.

وی اظهار داشت: دشمنان اسلام تلاش می‌کنند فرزندانمان را از مکتب اهل بیت (ع) جدا کنند، ولی اگر همه دنیا را دهند به قیمت ذره‌ای از این مکتب نخواهد بود.

وی با اشاره به سالروز تاسیس نهاد مردمی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بیان کرد: شورای هماهنگی به فرمان امام راحل در سال ۱۳۵۸ تاسیس شده و باسابقه‌ترین نهادی است که مردم را در مناسبت‌های مختلف بسیج می‌کند.

امام جمعه موقت گرگان گفت: اگر دشمنان از جامعه اسلامی راضی باشند باید در دینداری خود شک کنیم چرا که هیج زمانی جامعه اسلامی مورد رضایت کفار نخواهد بود.

برقرار افزود: تنها قانونی که انسان‌ها را از مشکلات نجات می‌دهد قانون و وحی الهی خداوند متعال است که هدایت کامل توسط این قانون شکل می‌گیرد.

وی اظهار داشت: علما، دانشمندان و نخبگان وظیفه سنگین تری در مقابل دشمنان داشته و باید مردم را به وظایف خودشان آشنا کنند. جهاد تبیین برای آگاهی مردم از وضعیت جهان با این همه کثرت رسانه نیاز به معرفت و آگاهی است.

برچسب ها: امام جمعه ، گلستان ، گرگان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار