فروش و تعیین تکلیف اموال تملیکی در 4 ماهه سال در استان زنجان نسبت به مدت مشابه افزایش یافته است.
کد خبر: ۱۱۱۸۱۱۷
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۸ 03 August 2023

به گزارش تابناک زنجان و به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، مدیر کل جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان زنجان اعلام کرد؛ در ۴ ماهه اول سال تعداد ۱۰۵ فقره پرونده به ارزش ۲۸۰ میلیارد ریال از مراجع ذیربط جهت تعیین تکلیف، پیگیری شد.

مهری افزود: تعداد پرونده‌های تشکیل شده در ۴ ماهه اول سال به تعداد ۱۹۸ فقره بوده که به ارزش تقریبی ۱۶۸۷ میلیارد ریال برآورد شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۶۴۷ درصد افزایش داشته است.

مدیر کل اموال تملیکی استان زنجان عنوان کرد: پرونده‌های متروکه واصله به این اداره کل از سوی گمرک زنجان در ۴ ماهه اول امسال به تعداد ۲۰ فقره و به ارزش بیش از ۵۹۷ میلیارد ریال بوده ثبت شده است.

مهری ابراز کرد: در ۴ ماهه اول سال تعداد ۱۴۰ فقره پرونده توسط اداره اموال تملیکی به فروش رسیده که مبلغ حاصل از فروش ۹۲ میلیارد و ۶۶۰ میلیون ریال بوده است و نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۵۳ درصد افزایش یافت.

وی تاکید کرد: در این مدت ۶ تن انواع کالای غیرقابل مصرف به ارزش ۲۱میلیارد ریال نیز جهت حفظ سلامت جامعه با حضور نماینده دادستان و سایر ادارات ذیربط انهدام و از چرخه مصرف خارج شد.

مدیر کل اموال تملیکی استان زنجان افزود: در مزایده سالجاری مرداد ماه، در استان انواع کالا‌ها شامل؛ لوازم خانگی و الکترونیکی، ابزار آلات، انواع خودرو، خوراکی، مقادیر زیادی سنگ منگنز و کنستانتره و خاک روی و بذرت ذرت، و همچنین مقادیری کالا بشرط صادرات اعم خوراکی، آرایشی و بهداشتی و دخانی و البسه، مطرح می‌شود که قیمت پایه کارشناسی کالا‌ها حدود ۱۵۰ میلیارد ریال است.

مهری ابراز کرد: زمان بازدید و ارائه قیمت در سایت ستاد ایران از ۱۰ مرداد لغایت ۱۷ مرداد است.

وی تصریح کرد: در مزایده ملک مردادماه نیز، در استان تعداد ۴ ملک با قیمت پایه کارشناسی حدود ۲۵۳ میلیارد ریال جهت فروش مطرح است.

مدیر کل اموال تملیکی استان زنجان عنوان کرد: زمان بازدید و ارائه قیمت در سایت ستاد ایران از ۱۶ مرداد لغایت ۲۶ مرداد است.

مهری گفت: با ساماندهی انبار استان و چیدمان مناسب و تفکیک کالاها، کالا‌ها در شرایط مناسب تحویل و نگهداری و تعیین تکلیف می‌گردد و انبار استان از نظر شرایط نگهداری و تعیین تکلیف کالا‌ها جز انبار‌های برتر شناخته شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار