رئیس پارک علم و فناوری کرمانشاه:
رئیس پارک علم و فناوری کرمانشاه گفت: ۳۲۰ واحد فناور تحت پوشش پارک علم و فناوری کرمانشاه قرار دارند.
کد خبر: ۱۱۱۷۹۹۵
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۲ 02 August 2023

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، سیامک آزادی عصر امروز در آئین رونمایی از محصولات فناورانه پارک علم و فناوری با حضور رئیس جهاد دانشگاهی که در پارک علم و فناوری کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: پارک علم و فناوری استان کرمانشاه از سال ١٣٨۴ فعالیت خود را آغاز کرده است.

وی افزود: تا کنون از ۷۵۰ واحد فناور حمایت شده و در حال حاضر ۳۲۰ واحد فناور تحت حمایت پارک علم و فناوری است و شرکت‌هایی که در پارک تحت حمایت داریم در سطح ملی و فرا ملی فعالیت می‌کنند.

رئیس پارک علم و فناوری کرمانشاه تصریح کرد: این تلاش‌ها ما را به هدف نهایی که توسعه معنادار زیست بوم فناوری و نوآوری در استان کرمانشاه است، می‌رساند.

وی با بیان اینکه برج فناوری ظرفیت ۱۱۰ واحد فناور را دارد، خاطرنشان کرد: مجموعه این واحد‌ها در اختیار واحد‌های فناور، شرکت‌های دانش بنیان، مراکز نوآوری، شتاب دهنده‌ها و سایر زیست بوم فناوری و نوآوری استان کرمانشاه قرار می‌گیرد و اکنون در حال واگذاری طبقه ۸ برج هستیم.

آزادی گفت: رونمایی محصول سولفات منگنز خروجی شتاب دهنده شیمی و سامانه جامع خرید و فروش محصولات جامع کشاورزی خروجی مرکز نوآوری کشاورزی است و رونمایی از مرکز توسعه بازار و تبادل فناوری پارک علمی فناوری را هم پیش رو داریم.

وی تاکید کرد: محوریت با بخش‌های خصوصی است که از سال ۱۴۰۰ این ساختار آغاز شده و تا کنون ۹ ساختار قطعی داریم این محصولات نتایج به بار نشستن این ساختار است و امید است نتایج آن قابل تسری به سایر استان‌ها باشد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار