امام جمعه شیراز و نماینده ولی فقیه در استان فارس : ایستادگی در برابر ظلم را مورد توجه قرار داد و متذکر شد: این غوغایی که پیروان اباعبدالله(ع) راه انداختند یک معنا دارد و آن این است که، جهان استکبار و دشمنان خدا بدانند، این ملت تا پای جان برای اجرای احکام الهی ایستاده و عَلَم ایستادگی در برابر ظلم به دست امام زمان(عج) خواهد رسید.
کد خبر: ۱۱۱۷۷۰۹
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۷ 01 August 2023

تابناک فارس به نقل از حوزه: آیت‌الله لطف‌الله دژکام بابیان اینکه روحانیت با مجاهدت پای دین و نظام ایستاده است، گفت: روحانیت در اوج خفقان زمان رژیم طاغوتی ایستادگی کرد و اکنون نیز در برابر دشمنان محکم و استوار خواهد ایستاد.

آیت‌الله دژکام افزود: هر کس این مسیر را ادامه دهد، مقاومت کرده و پیروز خواهد شد و هرکس استمرار بخش این راه نباشد، پیروزی را از دست می‌دهد.

نماینده ولی فقیه در فارس باتأکید بر اینکه باید مسیر سید الشهدا(ع) را ادامه دهیم، عنوان کرد: یا باید پرچم را به صاحب اصلی خود برسانیم یا باید شهید شویم، راهی دیگر برای امت اسلامی وجود ندارد.

آیت‌الله دژکام ایستادگی در برابر ظلم را مورد توجه قرار داد و متذکر شد: این غوغایی که پیروان اباعبدالله(ع) راه انداختند یک معنا دارد و آن این است که، جهان استکبار و دشمنان خدا بدانند، این ملت تا پای جان برای اجرای احکام الهی ایستاده و عَلَم ایستادگی در برابر ظلم به دست امام زمان(عج) خواهد رسید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار