مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویر احمد گفت: از ۲۰ مردادماه مسابقات ورزشی دانش آموزان سراسر کشور در رشته هندبال و طناب زنی به میزبانی استان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۱۱۶۳۱۳
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۵ 23 July 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد جلسه ستاد اجرایی و هماهنگی برگزاری مسابقات دانش آموزان سراسر کشور در رشته‌های هندبال پسران و دختران و طناب زنی دختران به میزبانی استان کهگیلویه و بویر احمد با حضور مدیر کل واعضای شورای معاونین آموزش پرورش استان برگزار شد.
مدیر کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویر احمد در این جلسه با بیان اینکه آنچه در ورزش هزینه می‌شود، سرمایه‌گذاری است، گفت: از مجموعه تربیت بدنی در سطح استان سپاسگزارم که موجب شدند استان آمادگی میزبانی مسابقات دانش‌آموزی سراسر کشور را کسب کند.
حسنعلی عزت خواه افزود: انتخاب این استان به عنوان میزبان این دوره از مسابقات نشانگر اعتماد وزارت آموزش وپرورش به توانمندی‌های همکاران و ظرفیت عظیم استان است و ما باید به گونه‌ای اقدام کنیم که شایسته این انتخاب و توجه باشد.
معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان نیز در این جلسه گفت: هزار و ۷۰۰ دانش‌آموز، ناظر وداور از سراسر کشور برای شرکت در مسابقات هندبال (پسران و دختران) و طناب زنی (دختران)، در بیستم مرداد ماه لغایت سوم شهریور ماه ۱۴۰۲ میهمان استان کهگیلویه و بویراحمد خواهند بود.
فرشیدکرمی با بیان اینکه ۲۰۰ نفر عوامل اجرایی برای این مسابقات انتخاب شده اند گفت: همکاران من تمام تلاش خود را به کار خواهند بست که میزبانی شایسته برای این دوره از مسابقات باشیم.
وی افزود: میزبانی این مسابقات در تاریخ استان بی‌سابقه است و این اولین بار است که کهگیلویه و بویراحمد میزبانی این مسابقات را بر عهده می‌گیرد.
معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به پیامد‌های مطلوب اقتصادی، فرهنگی وگردشگری این میزبانی گفت: میزبانی این مسابقات بستر مناسبی برای معرفی فرهنگ و هنر این استان به سراسر کشور می‌باشد که امیدواریم با هماهنگی و همکاری همه دستگاه‌ها میزبان شایسته‌ای برای دانش آموزان ورزشکار در این دوره از مسابقات باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار