امام جمعه اهواز و نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان اینکه آیت الله رییسی خالصانه با همه توان به میدان آمده و حمایت از وی را وظیفه می‌دانیم، گفت: گره گشایی دولت سیزدهم از مسایل اقتصادی نیمه دوم امسال در سفره مردم نمایان می‌شود.
کد خبر: ۱۱۱۵۹۲۸
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۱ 20 July 2023

حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدنبی موسوی فرد روز پنجشنبه در آیین تکریم و معارفه ائمه جمعه سابق و جدید دزفول در حسینیه ثارالله این شهر، تاکید کرد: آیت الله رییسی مخلصانه و خالصانه برای گره گشایی از مشکل‌ها به میدان آمده است و وظیفه داریم از این عالم مجاهد برای رفع مسایل کشور حمایت کنیم.

وی با روشن دانستن آینده کشور افزود: گشایش‌های اقتصادی به کمک دولت سیزدهم در حال نمایان شدن بوده و انتظار این است که از نیمه دوم امسال این گشایش‌ها در سفر اقتصادی مردم خود را نشان دهند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان اینکه انقلاب اسلامی بسترساز حکومت جهانی امام عصر(عج) است، تصریح کرد: انقلاب اسلامی ادامه همان مسیر عاشورا است به همین دلیل در کنار امامین انقلاب ماندن در حوادث و فتنه‌ها سخت است.

وی تسلیم، تصدیق و وفا را ویژگی‌های بارز یاران اباعبدالله(ع) دانست و افزود: کنار امام بودن ساده ولی با امام ماندن بسیار دشوار است چرا که تعلق و دلدادگی به دنیا مانع از ماندن در کنار امام در حوادث و سختی‌ها می‌شود.

حجت الاسلام موسوی فرد با بیان اینکه ولایتمداری و در کنار ولایت ماندن نیاز به تمرین دارد، بیان کرد: تسلیم بودن محض، وفای به عهد و ایستادن در کنار امام با تمام توان از درس‌های مهم عاشورا است.

وی با بیان اینکه سختی‌های زمان حضور امام زمان(عج) به مراتب دشوارتر از زمان غیبت است، افزود: مردم وفادار ایران اسلامی در آزمون‌های سخت پس از انقلاب اسلامی ولایتمداری خود را به خوبی اثبات کرده اند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان در بخش دیگری از سخنان خود با قدردانی از خدمات ۱۵ ساله حجت الاسلام قاضی دزفولی امام جمعه سابق دزفول تاکید کرد: مهمترین سرمایه امام جمعه مردم است و ایجاد شکاف میان مردم و امام نقشه دشمن است.

وی با بیان اینکه تلاش ۴۳ ساله دشمن برای ایجاد شکاف میان مردم و امامان انقلاب اسلامی ناکام مانده است، افزود: امام جمعه باید همراه مردم به دنبال طرح و گره گشایی از مسایل شهر باشد.

امام جمعه اهواز با تجلیل از خاندان عالم پرور قاضی دزفولی تاکید کرد: مرحوم آیت الله سیدمجدالدین قاضی دزفولی امام جمعه فقید دزفول از افتخارات کشور است.

حجت الاسلام مسعود بهرامپور پس از آیت الله سیدمجدالدین قاضی دزفولی، محسن اراکی و حجج اسلام شریعتی، تقوی، عسکری و سیدمحمدعلی قاضی دزفولی هفتمین امام جمعه دزفول است.

این آیین که با حضور آیت الله سیدعلی شفیعی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرنگان رهبری، حجت الاسلام سیدمحمدنبی موسوی‌فرد امام جمعه اهواز و نماینده ولی فقیه در خوزستان و همچنین جمعی از مسئولان محلی و استانی برگزار شد از زحمات ۱۵ ساله حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی قاضی دزفولی قدردانی شد.

حجت الاسلام قاضی دزفولی در حدود ۱۵ سال مسوولیت خود در نهاد امامت جمعه دزفول بیش از ۴۵۰ خطبه در نمازجمعه این شهر ایراد کرد.

حجت الاسلام و المسلمین مسعود بهرامپور مدیریت حوزه‌های علمیه خوزستان را در کارنامه خود دارد.

منبع/ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار