کد خبر: ۱۱۱۵۹۱
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۸ 14 October 2015
بعد از گذشت سه هفته از فاجعه منا، پیکر شهید حمیدرضا حسینی، خبرنگار شبکه خبر که در این فاجعه انسانی جانش را از دست داد، روز گذشته به کشور بازگردانده شد تا صبح امروز بر روی دستان جمعی از خانواده و همکارانش از مقابل مسجد بلال صداوسیما تشییع شود.
 
در مراسم تشییع پیکر سید حمیدرضا حسینی که با برگزاری مراسم عزاداری، اجرای مارش نظامی و ذکر یا حسین (ع) همراه بود، محمد سرافراز (رییس سازمان صداوسیما)،‌ مسعود سلطانی‌فر (معاون رییس‌جمهور ‌و رییس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری)، سردار رادان، محمد رویانیان، فیض‌الله عرب‌سرخی و جمعی از دیگر فرماندهان لشکری و مسؤولان کشوری حضور داشتند.
 
علی اصغر پورمحمدی (معاون سیما) و پیمان جبلی (معاون خبر صداوسیما) به همراه جمعی دیگر از معاونان و مدیران و برنامه‌سازان صداوسیما از دیگر حاضران در مراسم تشییع بودند.
 
مراسم تشییع پیکر خبرنگار صداوسیما صبح چهارشنبه - 22 مهر ماه - از ساعت 8 و 30 دقیقه از مقابل مسجد بلال شروع شد. این مراسم در ابتدا با خواندن زیارت عاشورا همراه بود و سپس نماز میت توسط حجت‌الاسلام والمسلمین رستگارنژاد خوانده شد. تشییع پیکر سید حمیدرضا حسینی با مداحی و نوحه‌خوانی احمد نیک بختیان نیز همراه بود.
 
سپس پیکر این خبرنگار صداوسیما که در فاجعه منا شهید شد، با نوای یا حسین(ع) و در میان اشک و اندوه حاضران به سمت قطعه 50 شهدای رسانه در بهشت زهرا(س) تشییع شد.
 
حاضران در این مراسم با در دست داشتن عکس‌هایی از حمیدرضا حسینی، شعارهایی چون مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آل سعود سر می‌دادند.
 
در این مراسم پلاکاردهای تسلیت بر سر در مسجد بلال صداوسیما و ساختمان جام جم نصب شده بود، همچنین عکس حمید میرزاده، دیگر خبرنگار درگذشته صداوسیما در فاجعه منا، در کنار عکس حسینی به چشم می‌خورد.
 
مراسم یادبود این خبرنگاران امروز - چهارشنبه - از ساعت 15:30 الی 17 در مسجد بلال برگزار می‌شود. 
 
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار