رئیس اتاق اصناف کرمانشاه خبر داد.؛
رئیس اتاق اصناف کرمانشاه گفت: کارواش و تعویض روغنی با ٣٩ پرونده تخلف صنفی بیشترین تعداد تخلفات را طی خرداد ماه امسال در استان کرمانشاه داشتند.
کد خبر: ۱۱۱۴۷۷۱
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۰ 12 July 2023

رضا سلیم ساسانی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه، اظهار کرد: ٢۶ پرونده تخلف صنفی در حوزه املاک، ١٣ پرونده نانوایی، ٢٣ پرونده مواد غذایی و خوار و بار و ١٧ پرونده حوزه پوشاک طی خرداد ماه امسال در استان کرمانشاه تشکیل شد.

وی افزود: در حوزه قنادی ١٧ پرونده تخلف صنفی، چلوکبابی و اغذیه فروشان ۶ پرونده، محصولات آرایشی بهداشتی ۶ پرونده، تعویض روغنی و کارواش ٣٩ پرونده، لوازم خانگی ٩ پرونده و لوازم یدکی ۶ پرونده در استان کرمانشاه طی خرداد ماه امسال تشکیل شد.

رئیس اتاق اصناف استان کرمانشاه تصریح کرد: عمده تخلفات در حوزه مشاورین املاک مربوط به حق کمیسیون، در حوزه خوار و بار، گران فروشی و در حوزه کارواش و تعویض روغنی عدم استفاده از نرخ نامه مصوب اتحادیه بوده است.

وی گفت: تعداد بازدید از واحد‌های صنفی استان کرمانشاه در خرداد ماه ٢ هزار و ٨٠ مورد و مجموع پرونده‌ها که به تعزیرات ارسال شده ۴١۶ مورد بوده است.

این مسئول از برگزاری گشت‌های مشترک با تعزیرات، صمت، بسیج اصناف و فرمانداری خبر داد و گفت: مجموع این گشت‌ها در خرداد ماه امسال ٢٧ مورد بوده است.

وی عنوان کرد: گشت بسیج اصناف و بازدید از تمامی واحد‌های صنفی به صورت روزانه انجام می‌شود و افراد می‌توانند با شماره تماس ٣٨٢۵٨٨۴٠ تماس حاصل کرده و شکایت خود را مطرح کنند.

سلیم ساسانی تاکید کرد: طی خرداد ماه امسال ٢۴ شکایت خصوصی داشتیم که هفت پرونده با رضایت شاکی مختومه شد و سایر پرونده‌ها به تعزیرات ارسال شدند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار