مدیرکل تعزیرات حکومتی کرمانشاه خبر داد؛
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه گفت: سه ماهه نخست امسال چهار هزار و ۵١۶ پرونده تخلفات صنفی در استان کرمانشاه صادر شده است.
کد خبر: ۱۱۱۴۶۸۰
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۸ 12 July 2023

قهرمان شاهی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه، اظهار کرد: سه ماهه امسال در استان کرمانشاه چهار هزار و ۵١۶ پرونده و بیش از چهار هزار بازرسی توسط دستگاه‌های نظارتی انجام شده است.

وی افزود: به ٩٨ درصد از پرونده‌ها رسیدگی شده و ٣٢٨ میلیارد و ٣٣ میلیون و ٩۶٣ هزار و ٣۶٣ ریال جریمه صادر شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه تصریح کرد: در خصوص پرونده‌های قاچاق کالا و ارز در سه ماهه ابتدای سال یک هزار و ٣٣٣ فقره پرونده داشتیم.

شاهی بیان کرد: جریمه‌های صادر شده برای این پرونده‌ها (قاچاق کالا و ارز) ۵۵٠ میلیارد و ۵٨٣ میلیون و ٩٩٧ هزار و ٧٣۶ ریال بوده است.

وی گفت: در بحث پرونده‌های ویژه بهداشت، دارو و درمان از ابتدای سال تا کنون ٩٧١ فقره پرونده داشتم که مختومه شدند و سه میلیارد و ٨۵۵ میلیون و ٣١٠ هزار ریال جریمه برای آن‌ها صادر شد.

این مسئول خاطرنشان کرد: از ابتدای امسال تا کنون مجموع پرونده‌های تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه ۶ هزار و ٢٠ فقره پرونده است.

وی با بیان اینکه فراوانی تخلفات در عدم درج قیمت، نداشتن فاکتور، گران‌فروشی و کم‌فروشی است، گفت: در همین راستا از ابتدای امسال تا کنون ١٠٧ نانوایی جریمه شدند.

شاهی تاکید کرد: در بحث کالا و خدمات بالاترین آمار چهار هزار و ۵١۶ فقره پرونده و در حوزه قاچاق یک هزار و ٣٣٣ پرونده داشتیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار