مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق ایلام با اشاره به افزایش مصرف برق در استان، گفت:۵۰ هزار مشترک از مزایای کاهش مصرف برق در ایلام برخوردار هستند.
کد خبر: ۱۱۱۴۵۲۷
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۰ 11 July 2023

به گزارش تابناک ایلام ؛ ولی الله ناصری عصر دوشنبه در گفت و گویی در خصوص راهکارهای اجرایی برای کاهش مصرف برق برخورداری ۵۰ هزار مشترک از مزایای کاهش مصرف برق در ایلام و عبور از شرایط اضطراری برای پایداری شبکه و جلوگیری از قطعی برق در اوج گرمای تابستان، اظهارکرد: مشترکان می‌توانند از طرح ۲۰=۱ به این معنی که ،اگر به اندازه یک کیلوات ساعت کاهش مصرف در الگوی مصرف انجام شود تا ۲۰ برابر تعرفه به همشهریان پاداش داده می‌شود.

وی افزود:از خردادماه سالجاری تا کنون حدود ۵۰ هزار مشترک استان از این طرح برخوردار شدند و امیدواریم هم استانی های ما به ویژه مشترکان خانگی بتوانند از این طرح بهره مند شوند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام گفت:با توجه به ورود فصل گرم سال و روزهایی که درجه حرارت گرما بالاست می‌طلبد که بارهای سرمایشی مدیریت شوند و کولرهای گازی معمولا روی دمای آسایش ۲۴ تا ۲۶ درجه تنظیم شوند و کولر آبی هم روی دور کند کار کند ،ضمن اینکه در ساعات پیک (از ساعت ۱۰ صبح تا ۲۲شب) از وسایل برقی برای کارهای غیر ضرور استفاده نشود.

وی با اشاره به اینکه در ۲ روز گذشته، پیک بار از ۷۱۵۰۰ مگاوات هم عبور کرده، افزود:نیاز هست تا مشترکان ما به ویژه در حوزه‌های خانگی مدیریت مصرف را رعایت کنند.

ناصری با بیان اینکه در بعضی قبوض از ۷۰۰ هزار تومان تا یک میلیون تومان نیز پاداش اعمال می‌شود،توصیه کرد: مردم عزیز استان با کاهش مصرف و پیوستن به خوش مصرف‌ها، از طرح پاداش ۲۰=۱ بهره‌مند شوند./م

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار