سرپرست فرمانداری کرمانشاه از ورود اتوبوس های جدید به شهر کرمانشاه با محوریت محلات حاشیه نشین خبر داد.
کد خبر: ۱۱۱۴۳۸۴
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۵ 10 July 2023

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از مهر محمدرضا آمویی با اشاره به اینکه ساماندهی سه محله ده‌پهن، صادقیه و چمن نیز در حال اجرا است، اظهار کرد: بعد از ساماندهی این محلات مدیریت آن باید به خود مردم منطقه واگذار شود که اجازه فعالیت به خرده‌فروشان را ندهند و مدیریت محله به خود مردم واگذار شود.

وی با اشاره به نبود حمل و نقل عمومی در مناطق حاشیه‌نشین گفت: ۱۲۰ دستگاه اتوبوس توسط شهرداری خریداری و تاکنون ۴۰ دستگاه وارد شهر کرمانشاه شده است که پس از ایجاد زیرساخت‌های مورد نیاز همچون سامانه بلیط و تأمین اعتبار حقوق و استخدام رانندگان، به شبکه حمل و نقل عمومی کرمانشاه با تمرکز بر مناطق حاشیه‌ای افزوده خواهد شد.

سرپرست فرمانداری کرمانشاه در مورد روند طولانی اجرای پروژه‌های عمرانی در کرمانشاه، تصریح کرد: افتتاح پروژه روگذر میدان سپاه به دلیل برخی مشکلات با تأخیر روبرو شد اما اکنون در هر ۲ مسیر مراحل پایانی را می‌گذراند و با تأمین اعتبار و کار شبانه روزی پیمانکار به زودی افتتاح خواهد شد.

آمویی با بیان اینکه پروژه‌های عمرانی بسته به تأمین اعتبار و تهیه مصالح و نوسانات بازار ممکن است با تأخیر مواجه شوند، گفت: یکی از درخواست‌های مردمی، رفع مشکل ترافیک در محدوده پل قره سو در بزرگراه‌های شرقی و غربی شهر کرمانشاه است که کار مطالعاتی محدوده پل شرقی در حال انجام است.

آبرسانی به ۵۹ روستای شهرستان کرمانشاه

سرپرست فرمانداری کرمانشاه با اشاره به اینکه در سال‌های گذشته در شهر کرمانشاه مشکلاتی در زمینه تأمین آب شرب وجود داشت، بیان کرد: با اقدامات انجام شده در جنوب غربی شهر مشکل قطعی آب به حداقل رسیده است و قطعی در حوزه ظفر، کارمندان و فرهنگیان نیز با حفر چاه رفع می‌شود.

آمویی با بیان اینکه در حوزه روستایی در برخی از بخش‌ها از جمله فیرزآباد مشکلاتی برای تأمین آب وجود دارد، گفت: توافقاتی با قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) انجام شده که امسال در بخش فیروزآباد ۲۳ روستا، بخش کوزران ۲۶ روستا و بخش مرکزی ۱۰ روستا آبرسانی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ساماندهی مشکلات نان از دغدغه‌های مدیریت ارشد استان است، عنوان کرد: ۳۰ جلسه کارشناسی در زمینه ساماندهی نان برگزار شده که خواسته مردم در زمینه طولانی بودن صف نانوایی‌ها، عدم رعایت ساعت کاری و تعطیلی هفتگی و کیفیت و کمیت نان و همچنین مطالبات نانوایی‌ها در زمینه افزایش قیمت نان مدنظر باشد.

سرپرست فرمانداری کرمانشاه با بیان اینکه مشکلات حوزه نانوایی‌ها در سراسر کشور وجود دارد، گفت: بسته پیشنهادی آماده شده در اختیار استانداری قرار گرفته است و در نخستین جلسه شورای آرد و نان برای بررسی و تصویب مطرح می‌شود که امیدواریم با اجرای کامل آن، شاهد ایجاد رضایت عمومی در حوزه نان باشیم.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار