آئین تکریم و معارفه سرپرستان مدیریت های فنی و عملیات نفت و گاز مارون برگزار شد:
کد خبر: ۱۱۱۴۲۶۴
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۰ 09 July 2023

مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون در آئین تکریم و معارفه سرپرستان جدید مدیریت های امور فنی و عملیات این شرکت که یکشنبه ۱۸ تیر برگزار شد، تاکید کرد که سمت سازمانی، امانت الهی بوده و زمان تصدی آن، فرصتی کوتاه است که در اختیار ما قرارداده شده تا با نقش آفرینی موثر و کارآمد، اهداف سازمان را تحقق بخشیده و موجبات تعالی آن را فراهم آوریم.

به گزارش روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون، مهندس قباد ناصری یکنواختی عملکرد (حتی در زمان پیشبرد اهداف تولید) را مقدمه ای بر عدم انگیزش نیروی انسانی دانست و گفت: مدیران تازه نفس همواره با توانی مضاعف و استفاده راهبردی از تجارب مدیران پیشین، گامهای موثری را در راستای تسهیل فرایند تولید برداشته و این نتیجه ای نخواهد داشت جز پویایی دوچندان سازمان.

مهندس ناصری در پایان از تلاش های مهندس منصور ترکمان اسدی جهت تصدی سمت مدیریت عملیات شرکت بهره بردری نفت و گاز مارون تقدیر و حکم "مشاور مدیرعامل در امور فنی" را به وی تقدیم کرد.

شایان ذکر است مهندس باقر قاسمی به عنوان سرپرست مدیریت عملیات و مهندس رضا رضایی به عنوان سرپرست مدیریت امور فنی شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون معرفی شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار