رئیس ستاد زکات کمیته امداد امام خمینی رودسر خبر داد:
برای ساخت این واحدها 94 میلیون تومان هزینه شده است. وی با اشاره به دیگر فعالیت‌های عمرانی کمیته امداد امام خمینی رودسر، متذکر شد: برای احداث ساختمان و سرویس‌های بهداشتی، تعمیرات کلی و جزئی، امتیاز آب، برق و گاز بالغ بر 877 میلیون تومان هزینه شده است.
کد خبر: ۱۱۱۴۰
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۷ 07 March 2015
به گزارش تابناک گیلان، حجت‌الاسلام حسین قربانی امروز در رودسر با اشاره به فعالیت 11 ماهه کمیته امداد امام خمینی این شهرستان، اظهار کرد: مردم رودسر با ساز و کار فرآیند زکات برای ساخت مساجد بالغ بر 195 میلیون تومان اهدا کردند.

وی از اهدای چهار قواره زمین به مساحت بیش از 700 متر مربع به ارزش 160 میلیون تومان خبر داد و تصریح کرد: این مقدار زمین از سوی خیران در قالب زکات برای ساخت مسکن مددجویی نیازمندان فاقد مسکن اهدا شده است.

رئیس ستاد زکات کمیته امداد امام خمینی رودسر از ساخت پنج واحد مسکن مددجویی برای نیازمندان خبر داد و تصریح کرد: برای ساخت این واحدها 94 میلیون تومان هزینه شده است. وی با اشاره به دیگر فعالیت‌های عمرانی کمیته امداد امام خمینی رودسر، متذکر شد: برای احداث ساختمان و سرویس‌های بهداشتی، تعمیرات کلی و جزئی، امتیاز آب، برق و گاز بالغ بر 877 میلیون تومان هزینه شده است.

قربانی به عملکرد بخش خودکفایی و اشتغال در راستای اقتصاد مقاومتی این نهاد اشاره کرد و گفت: بالغ بر 3 میلیارد و 340 میلیون تومان از منابع بانکی و صندوق اشتغال امداد به مددجویان خدمات‌رسانی شده است.

وی با بیان اینکه 3 هزار و 140 نفر بیمار صعب‌العلاج و کودکان زیر شش سال با مشکلات تغذیه‌ای زیرپوشش کمیته امداد رودسر هستند، تصریح کرد: بالغ بر 125 میلیون تومان به این مددجویان کمک دارویی و تغذیه‌ای پرداخت شده است.

این مسئول با اشاره به زیرپوشش بودن 309 خانواده در طرح ایتام محسنین کمیته امداد رودسر، خاطرنشان کرد: بالغ بر 312 میلیون تومان با مشارکت یک‌هزار و 122 حامی به حساب ایتام واریز شده است.

وی با تصریح بر اینکه هفت هزار و 142 خانواده رودسری در قالب 11 هزار و 836 نفر زیرپوشش کمیته امداد هستند، یادآور شد: حدود هشت درصد جمعیت شهرستان رودسر زیر پوشش نهاد کمیته امداد امام خمینی هستند. قربانی متذکر شد: در 11 ماه گذشته بالغ بر 400 میلیارد و 253 میلیون تومان به حساب مددجویان کمیته امداد امام خمینی رودسر واریز شده است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار