رئیس اتحادیه نانوایان کرمانشاه:
رئیس اتحادیه نانوایان کرمانشاه گفت: نانوایی‌های به میزانی که سهمیه آرد دریافت می‌کنند مشغول به طبخ نان و ارائه خدمت به مردم کرمانشاه هستند.
کد خبر: ۱۱۱۳۶۳۸
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۹ 05 July 2023

نوروز عزیزی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه، اظهار کرد: سه نانوایی غیرفعال در شهر کرمانشاه داریم که در انتظار دریافت آرد از سامانه نانینو هستند.

وی افزود: در واقع نانوایی غیرفعال نداریم، این تعداد خبازی هم تا ٢۴ تیرماه که زمان بازگشایی سامانه آرد است، باید منتظر باشند تا سهمیه دریافتی آن‌ها اختصاص داده شود.

رئیس اتحادیه نانوایان کرمانشاه با بیان اینکه نانوایی‌هایی مجوزدار شهر کرمانشاه همه فعال هستند، تصریح کرد: تمام نانوایی‌ها دولتی (نوع یک و ٢) در شهر کرمانشاه فعال هستند.

وی گفت: تعدادی از نانوایی‌ها مرخصی سه الی چهار ماهه داشته و اکنون جا به جا شدند، با پایان مرخصی این واحد‌ها تخصیص آرد به آن‌ها از طریق سامانه «نانینو» صورت می‌گیرد.

عزیزی با اشاره به متغیر بودن سهمیه آرد نانوایی‌ها خاطرنشان کرد: بعضی نانوایی‌ها سهمیه آرد یک و نیم کیسه دارند که طبخ و توزیع آن در مدت زمان کوتاهی انجام شده و بعضا تصور ناصحیحی از کم‌کاری در ذهن مردم ایجاد می‌کند.

وی سهمیه آرد نانوایی‌ها را از یک و نیم الی ٢ کیسه تا ١۴ کیسه اعلام کرد و افزود: طبیعتا ساعت کار نانوایی که سهمیه آرد بیشتری دارد، طولانی‌تر است.

وی تشریح کرد: سامانه نانینو سهمیه نانوایی‌ها را که تراکنش‌های غیرمتعارف دارند، کسر می‌کند و خبازی‌هایی که تراکنش متعارف دارند سهمیه آرد بیشتر، دریافت می‌کنند و همین تعداد کیسه‌ها تعیین کننده ساعات پخت نانوایی‌ها است.

رئیس اتحادیه نانوایان کرمانشاه با تاکید بر متغیر بودن سهمیه آرد نانوایی‌های مختلف شهر کرمانشاه، گفت: پیشنهاداتی به کارگروه آرد و نان به ریاست فرماندار داده شد که در سهمیه‌ها متعادل سازی اتفاق بیفتد و این متعادل سازی سهمیه‌ها جزو دستور کار است.

به گزارش تابناک، کلانشهر کرمانشاه دارای حدود ٢ هزار نانوایی فعال است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار