مدیرکل صنعت، معدن وتجارت استان یزد در پیامی بمناسبت روز ملی صنعت و معدن، این روز را به جامعه بزرگ صنعت و معدن استان تبریک و تهنیت گفت.
کد خبر: ۱۱۱۲۹۲۳
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۳ 01 July 2023
 
به گزارش خبرگزاری تابناک یزد،  محمدکاظم صادقیان در روز ملی صنعت و معدن، طی پیامی این روز را به فعالان حوزه‌های صنعتی و معدنی تبریک گفت.
 
متن این پیام بدین شرح است:
 
روز ملی صنعت و معدن فرصت مغتنمی است تا با تبیین و معرفی دستاوردهای صنعتی و معدنی استان یزد ، نقش کلیدی این دو حوزه را در اقتصاد و تحقق اهداف بلند مدت کشور یادآور شده و همت و تلاش صنعتگران ، بهره برداران معادن ، مدیران ، مهندسان و کارآفرینان را در تحقق این مهم ارج نهیم.
تردیدی نیست که تکیه بر توانمندیهای صنعتی و معدنی و زبدگی نیروی انسانی از اساسی ترین عناصر جریان توسعه اقتصادی محسوب میشود. مجموعه قابلیتهای صنعتی و معدنی در کنار نیروی انسانی توانمند ، نه تنها به لحاظ کمی و کیفی روند صعودی را در تولید منجر شده، بلکه سهم صادراتی بیشتر و ارزش افزوده بالاتری را نیز برای استان به ارمغان آورده است.
بزرگداشت روز ملی صنعت و معدن مجالی است تا در پرتو منویات مقام معظم رهبری و با همکاری و همراهی بخش دولتی و خصوصی در راستای توسعه استان و کشور عزیزمان ایران اسلامی گام برداریم.
اینجانب دهم تیر ماه روز ملی صنعت و معدن را در سالی که به نام "مهار تورم ، رشد تولید" نامگذاری شده است به همه تلاشگران، کارآفرینان، مدیران و کارکنان این عرصه و همچنین همکاران این اداره کل تبریک و تهنیت عرض نموده و از تلاش ستودني مردان و زناني كه در سنگرجهاد اقتصادي استوارانه، عزت و اقتدار ايران اسلامي را سرلوحه امور خويش قرار داده اند و چرخهاي موتور پيشرفت كشور را به حركت درآورده تقدير و تشكر مي نمایم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار