نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت: آتش زدن قرآن در سوئد اوج رذالت غربیها را نشان می دهد.
کد خبر: ۱۱۱۲۸۲۵
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۱ 30 June 2023

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به اهمیت برگزاری هرچه باشکوه تر عید سعید غدیرخم گفت: غدیر خم، به عنوان عیدالله الاکبر از اهمیت بسزایی برخوردار است چرا که در این روز امیرالمومنین علی ع به عنوان امام و ولی مسلمین معرفی شده است. 

حجت الاسلام والمسلمین قریشی با اشاره به فرا رسیدن هفته حقوق بشر آمریکایی و جنایات آمریکا در این روزها افزود: مورد هدف قرار گرفتن هواپیمای ایرانی توسط، ناو آمریکایی، شهادت شهید بهشتی و ۷۲ تن از یاران امام و انقلاب، ترور ۱۷ هزار انسان بی گناه به دست ایادی آن‌ها شهادت بیش از ۲۰۰ هزار تن در دوران دفاع مقدس و ۱۳ هزار مسموم شیمیایی همه نمونه هایی از جنایت های آمریکا در منطقه است. 
 
وی با بیان این که حمایت از حقوق بشر کلیدواژه ایست که  غربی ها برای رسیدن به اهداف شوم خود از آن استفاده می کنند خاطرنشان کرد: غربی‌ها و آمریکایی‌ها با جنایت های انجام داده ناقض حقوق بشر هستند  که ایجاد داعش از جمله جنایت های جدید آمریکا در منطقه است. 
 
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه همچنین با اشاره به دیدار رهبر معظم انقلاب با مسئولین قوه قضائیه و تاکید ایشان بر توجه بیش از پیش به برخورد صحیح با مردم تصریح کرد: ایشان ضمن تقدیر از زحمات این قوه، خواستار تغییر و تحول در این قوه شدند و خروجی تلاش های انجام شده در این قوه را مهم ارزیابی کردند. 
 
حجت الاسلام والمسلمین قریشی همچنین با اشاره به اهانت به قرآن کریم در سوئد، گفت: غربی‌ها با ادعای آزادی بیان به پاره کردن قرآن روی می‌آوردند و تبیین آیات الهی در قرآن کریم را به مردم نمی دهند. 
 
وی با بیان اینکه آتش زدن قرآن خلاف آزادی بیان و این اوج رذالت غربی‌ها در برابر این کتاب الهی است، اظهار کرد: این نوع اهانت به این کتاب الهی نشان‌گر جهالت دشمن و حقانیت اسلام و مسلمین است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار