امام جمعه موقت یزد:
امام جمعه موقت یزد با بیان اینکه عاقبت دشمنان نظام اسلامی، ذلت و درماندگی است، گفت: منافقین کوردل وابسته به آمریکا در جریان اخیر در خارج از کشور به سزای اعمال ننگین خود رسیدند و این رسوایی و ذلت برای آنها ادامه دارد.
کد خبر: ۱۱۱۱۸۱۶
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۶ 24 June 2023

 

به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، آیت الله سید محمدرضا مدرسی در خطبه‌های نمازجمعه شهر یزد به جریان اردوگاه منافقین در خارج اشاره کرد و اظهار کرد: عاقبت دشمنان حق و عدالت فقط خواری، درماندگی و رسوایی است.

وی به حادثه هفتم تیر و شهادت شهید آیت الله بهشتی و ۷۲ تن از یاران ایشان در سال ۶۰ اشاره کرد و افزود: این جنایت بزرگ توسط منافقین انجام شد؛ نقش گروهک منافقین در حوادث مختلف و ترور خیلی از چهره‌های برتر کشور بر هیچ فردی پوشیده نیست.

امام جمعه موقت یزد تصریح کرد: اعضای این گروهک وابسته به دشمنان در فضای مجازی با تولید برنامه به نظام و انقلاب اسلامی خیانت کردند.

مدرسی گفت: بعد از حادثه اخیری که علیه اعضای کروهک منافقین در خارج از کشور انجام شد شاهدیم که خیلی از برنامه‌های رسانه‌ای آنها تعطیل شده است؛ خیلی از افراد تحت تاثیر برنامه‌های فضای مجازی و نقشه‌های فرهنگی دشمنان قرار می گیرند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار