امام جمعه شیراز گفت: در آستانه فرا رسیدن دهه امامت و ولایت و عید سعید غدیرخم، گفت: شالوده تمدن فرهنگ اسلامی بر پایه غدیر است و روز عید غدیر یادآور یک تفکر و نشانه‌ای از تداوم خط نبوت است.
کد خبر: ۱۱۱۱۷۷۹
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۴۰۲ - ۰۷:۰۰ 24 June 2023

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: نماینده، ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز در خطبه‌های نماز با اشاره به فراررسیدن هفته قوه قضائیه گفت: کار قضاوت سنگین است و نشستن در این مسند کار ساده‌ای نیست، و قاضی باید با رعایت تقوا به حق حکم کند و اگر کسی که در مقام داوری است دنبال هوای نفس رفت از مسیر خداوند منحرف می‌شود.
آیت‌الله لطف‌الله دژکام افزود: بر اساس آمار ارائه شده در استان فارس ۶۰۰ هزار پرونده ورودی به دستگاه قضا را داریم که با پرونده‌هایی که دوباره نیاز به بررسی دارد نزدیک به یک میلیون پرونده در سال است و دستگاه قضایی استان و قضات تلاش می‌کنند این پرونده‌ها را سریعتر، بررسی و حکم صادر کنند.
وی همچنین در آستانه فرا رسیدن دهه امامت و ولایت و عید سعید غدیرخم، گفت: شالوده تمدن فرهنگ اسلامی بر پایه غدیر است و روز عید غدیر یادآور یک تفکر و نشانه‌ای از تداوم خط نبوت است.

امام جمعه شیراز اضافه کرد: نظام اسلامی که بر پایه ولایت فقیه بنیانگذاری شده یک شاخه و شعبه از این ولایتی است که در غدیر درخشش گرفت و شایسته است در ایام دهه ولایت و امامت به مسئله ولایت فقیه به صورت ویژه پرداخته شود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار