معاون برنامه‌ریزی و توسعه کسب و کارگروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس اظهار داشت : شرایط اشتغال بیش از هزار نفر در پتروشیمی ایلام فراهم شده است.
کد خبر: ۱۱۱۱۵۹۲
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۰ 23 June 2023

 به گزارش تابناک ایلام؛ نشان زاده بیان داشت :  با تکمیل ظرفیت  شرکت پتروشیمی ارغوان گستر ایلام  مقدار ۱۵۰ هزار تن پروپیلین تولیدی پتروشیمی ایلام به پلیمر با ارزش پلی پروپیلن تبدیل خواهد شد.

وی افزود: سیاست در مجموعه هلدینگ خلیج فارس بر آن است تا نیروی مورد نیاز خود را از اهالی بومی منطقه تامین کند، اما در بعضی مواقع با وجود کمبود نیروی متخصص در این زمینه ناگزیر به جبران کمبود نیروی متخصص خود از دیگر نقاط کشور است.

نشان زاده ادامه داد : وجود شرکت‌های صنعتی در منطقه علاوه بر ایحاد اشتغال وافزایش درآمد، گردش مالی و پولی در بانک‌های استان را به دنبال خواهد داشت که این امر نیز موجب افزایش مشاغل پیمانکاری در زمینه‌های مختلف از جمله غذا، فضای سبز، مکانیک، مسکن، خدمات درمانی بهداشتی، برق و سایر خدمات می‌شود و رقم اشتغال را چند برابر می‌کند و رفاه اجتماعی مردم منطقه را افزایش می‌دهد.

وی اظهار داشت :  این پروژه نیز یکی از بهترین پروژه‌های است که در یک سال گذشته با استناد به مقیاس عددی از نظر پیشرفت در زمینه‌های تامین مالی و تصمیم گیری با پنج سال کاری گذشته برابری می‌کند و رشد قابل ملاحظه‌ای داشته است.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه کسب و کارگروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس مطرح کرد : در حوزه محیط زیست و ایمنی نیز تلاش شده است تا شرکت حداکثر سازگاری با طبیعت را داشته باشد و باعث رونق، آبادانی و عمران منطقه شود./ع

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار